Pırt yapacaksın
Hmmmm... Demek Patrick ha!?! Kulağa oldukça lezzetli geliyor.
Senin diksiyon eğitimi falan almana hiç gerek yok sen doğuştan bir dehasın Atatürk'ün yolunda ilerlediğinin farkında ol diline sahip çıkıyorsun. Türkçe dersinde başarılı olduğuna göre hayattada başarılısındır:D