Skz üyeleri tarafından ideal olarak görünüyor olup olmaması
Çok renkli bir karaktere sahipsin.hayatın tadını çıkarmasını biliyosun.fazla sorumlu olmasanda çok eğlenceli ve mutlusun..=)
Senin beynin erkek. Ama kız olabilirsin normalde. :D
Malesef kendini aşık zannediyorsun yada kendini öyle şartlamışsın ama o doğru kişi değil ve malesef aşık değilsin.
Yıllar geçtikçe yükselip çok zengin olacaksınız.. lüks evler jipler ve bol para sizi bekliyor bekleyin ve görün...
Uyumlu, sicakkanli birisiniz. size nasil davranilmasini istiyorsaniz siz de herkese oyle davraniyorsunuz. sadik ve durustsunuz, yapmacik insanlara ve dedikoduya karşisiniz.
Hayata karşı azıcık ilgisiz gibisin. Derdin, sadece kendi dramın. Oysa çevrene karşı şefkatli olmak seni daha mutlu edecek. Unutma, herkesin ilgiye, sevgiye İhtiyacı vardır. İnsanları dinle ve onların sorunlarıyla ilgilen; başkalarına yardımcı olmaya çalış. Zaman İçinde karşılığını fazlasıyla bulduğunu göreceksin.
Sen Unnie'mizsin. Onun gibi harika bir ablasın.
Çok güzelsin çok güzelsin💗💗
Teshis: Yeryuzu onceki enkarnasyonunuzda bir kadindiniz.Bugunku Amerika civarinda biryerlerde 800 civarinda dogdunuz.Bir Kizilderiliydiniz.
Sempatik bir görüntünün, tüm kapıları açan bir anahtar olduğunun farkındasınız. Çevrenizle ilişkilerinizde kendinize fazlasıyla güveniyorsunuz ve beceriklisiniz. Dikkat etmeniz gerekenler: Düzgün davranmaya o kadar uğraşıyorsunuz ki, içinizdeki "ben" bir türlü dışa çıkamıyor. Ara sıra taşkınlıktan çekinmeyin. İçinizdeki "ben"i dışarıya çıkarın, gerçekten neyi arzuluyorsanız onu yapın ve herkes sizi daha az sevecek diye endişelenmeyin.
Her duruma ve koşula uyabilmek gibi bir yeteneğin var. Kendi ayakların üzerinde durmakta çok başarılısın, bu yüzden kolay kolay üzülmüyorsun. İster sımnıfta, ister plajda, ister partide, ister sınavda, sen kendini evdeymiş gibi rahat hissediyorsun.
Seni sinirlendiren kişinin sonu kötü sadece onun değil tüm dünyanında sonu kötü sen en iyisi ıssz bir ormana git orda yaşa aman sakın ordada sineklere sinirlen me xD
Gecelerin yaratığı olan vampir kansız duramazsın susuzluğunu dindir.
Seni korumaz çoğu insan güzel bulur ama eh işte sadce görünümdür seni korumaz adı üstünde süs köpeği sevimlidir
Sen Okokok'sun!Her zaman herkese ilaç oluyorsun ve müzik dinlemeyi seven birisin.Çok iyi bir dinleyicisisin.Ve içine kapanıksın ama bu sorun değil💗