Çok cesursun:başkalarını düşünür,bağımsız ve doğuştan lider ruhlusun.
Sen bence en çok Lia ile anlasirdin❤️.Eğer Itzy ile tanişabilseydin bence en iyi arkadaşın Lia olurdu
Sen Le Sserafim grubunda olsaydın en iyi Sakura ile anlasirdin❤️
Hangi skz üyesinin ideal tipi olduğunu öğrenmek