Hey sen! Evet evet sen. Neden hala burda boş boş oturup bu yazıyı okuyorsun? Hemen koş ve hep o hayallerinde ki o şirkete başvur. THAT'S MY GİRL!
Sen testi geçtin idol olmak için uygunsun çalışmaya devam et
SEN KESİNLİKLE LİSA TARAFINDAN YAZLIKMIŞSIN!!Çok iyi kalplisin.Hayat dolu ve eğlenceli birisin.Aynı zamanda havalı ve çok çekici birisin😎
Kendisi blackpink grubunun en iyimser üyesidir tıpkı senin gibi
Sende asa gibi gözü kara ve inatçısın rapta başarılı olduğun kadar diğer bölümlerde de yeteneklisin gerçek bir ace'si böyle devam et
Korenin güzellik algılarına uyuyorsun!