Tam olmasa da elbetki bilmediklerin vardır.Yinede bu testte okurkuşsun.Tebrikler :)
Test
Bu kitabı çok sevip dikkatle okuduğun belli. Okurkuşsun 😉
Sen okurkuşsun bebek
SEN TAM BİR EN İYİ ARKADAŞSIN. KIZLARLA GEÇİNEMİYORSUN. SEN KÜÇÜK TİTİAN VE AMAZON KIZISIN.
Eh dikkatli değilsin
Kitabı çok güzel okumuş. VE TAM BİR 4N1K takipçisin.
Bence başlıkla her şeyi anlattım ama yine de söylemek gerekirse;TAM BİR OKURKUŞSUN!Haydi halaya o zaman!
Testi çözmen hata