Sen her şeyi biraz abartıyorsun! Ve herkese belli ettiğin çok iyi ilişkilerin var. Cool olman herkese “Keşke o ben olsaydım!” Dedirtiyorsun.
Evet sen bangchansin! Arkadaş çevresinin Babasının ve her zaman neselendirirsin ayrıca korursun!
SEN KESİNLİKLE LİSA TARAFINDAN YAZLIKMIŞSIN!!Çok iyi kalplisin.Hayat dolu ve eğlenceli birisin.Aynı zamanda havalı ve çok çekici birisin😎