Sen peçete yiyen birisin! Yanlışmı? Ozaman kağıt yiyorsun. Sen her türlü yemeği yiyorsun. Plastik şişe olsa bile yersin! Artık yemeyi bırak annen sana yemek yapmaktan bıktı,hemde zayıflarsın😻😻
Vay FELİX çıktın pozitif ve eğlencelisin insanlar seni seviyor
Uyy güneş ışığı. Abin ışık gibi, koru onu abinin kıymetini bil(benim yokkk) ki abinin sesi müqq neyse bys
Kalın bir sese sahip aslında sesini hem kalın hem ince yapabiliyor Rap’da ve vokalde bu sebep den dolayı çok iyi dansınada hiç kimse bir şey diyemez
Şirinsin ama kendini şirin bulmuyorsun. Ama mükemmel bir sesin var
Vay canına! Felix'in ideal tipine bu kadar benzemeyi nasıl başardın? Birlikte ne güzel brownieler yapardınız kim bilir. Umarım bir gün onunla tanışırsın.