Sen kendine bakan şık ve güzel giyinen oldukçaharika birisin. Kendinle övünmelisin.
O kadar kokoşsun ki adeta arkadaşların adını unutup bizim süslü kız diyecek ama sen boşver onları giydiğini yakıştıran aksesuar ve makyajsız dışarı çıkmayan bakımlı bir kızın nesi kötü ki..
MutLuyken biLe sorun yaratıp kendini yiyosun. MutLuLuğun geLip seni buLmasını bekLiosun. Oysa mutLu oLmak senin eLinde. Kendini kötü hissettiğinde dışarı çıkmak yerine evde sorunLarLa yüzLeşmeyi tercih ediyosn. Dans veya sporLa uğraşsana..
Sen okokokokok sın içeri dönüksün pek arkadaşın yok depresifsin genelde siyah giyinirsin çok üzülmene gerek yok sen her zaman güzelsin canını sıkma💗