İnce ve yumuşak telli saçları olan bir insanın tabiatı da ekseri saçına benzer. Bu insan inceliğe, nezakete, temizliğe düşkündür. Böyleleri evlerinin güzel ve derli toplu olmasını isterler. Pisliğe gelemezler. Bu gibi insanların sabır ve azmi de biraz az olur. Herhangi bir şey de ısrarla sebat etmezler. Kültürlü, kibar mekanlarda hoşlanırlar ve ekseriyetle dikkatine çarpmayan ince güzelliklerden zevk alırlar, bu gibi kimselerin en büyük kusurları fazla hassasiyetleridir. Çabuk ve boş yere alınırlar. Bir işe hevesle başlarlar, ama aynı zamanda bıkarlar ve bitirmek istemezler. Güzel şeylere düşkünlükleri israfa yol açar. Çok zaman bütçelerine açık vardır. Ama onlar buna o kadar aldırış etmezler.
TEST TEST TEST TEST TEST TEST Bu Dünya turumun 1. ayağı. 20 Haziran’da İstanbul’dan hareket edeceğim. İlk önce Gelibolu, sonra sırasıyla Dedeağaç, Kavala, Selanik ve Atina’da bitirmiş olacağım Amacım Atina olimpiyatları başladığı gün Atina’da olmak. Hesaplarıma göre 4 ayda 1. ayağı bitirmiş olacağım. COSMOTURK: Dünya turunuz için sponsor bulabildiniz mi? H.Ü.: Şu ana kadar Ana sponsorum yok. Standart Marine’in hediye ettiği sandalla yola çıkıyorum. Quiksilver giyim aksesuar sponsorluğunu üstlendi. Eğer Ana sponsor bulabilirsem Dünya turumun 2. ayağını olan Adriyatiği geçip Venedik’te bitirmek istiyorum. Dönüş yolculuğu Atina üzerinde olacak.'
YENGEÇ (22 Haziran-23 Temmuz) Kendini akıllı sanan, saftoriğin biridir. Herşeye kolayca inanır. Gidenin ardından asırlarca yas tutar. Bir de bir gün herşeyin iyi olacağına ilişkin paranoyası yok mudur. Gel de çıldırma. Onu dış görünüşünden daha çok ilgilendiren bir şey yoktur bu dünyada. Birkaç iltifatta yelkenleri suya indiriverir hemen. Bencilin tekidir. Her şeyin en iyisini, en doğrusunu kendisinin bildiğini sanır. Sanki bu dünyaya yüce bir görev için gelmiş gibi davranır. En az bir koç kadar ana kuzusudur bu. Bir de hayat boyu yaslanacağı bir duvar olsun ister. Bir gün melek, bir gün şeytandır. Yani bir türlü çözemezsiniz onu. Sürekli gelgitlerde yaşar. Tehlikelidir. Insanı kolayca avucunun içine alır. Eğer nefretini kazanmışsanız dikkat. Böyle durumlarda öfkesi henüz tazeyken pek çevresinde durmayın. Çünkü o zaman yapmayacağı şey yoktur. İlişkilerinde zordur. Birini severse onu sanki malı gibi sahiplenir, ama gözü de sürekli dışarıdadır. Bu uyuzla dostluk neyse de, aşk asla. Çünkü kaprisleriyle sizi hayatınızdan bezdirir.
Schuyler gibisin. Sen farklısın, diğer asillerden de farklısın..Eşsizsin sen! Hayat zor ama sen kendi tarzınla ayakta kalmayı başarıyorsun hep. Şimdi bırak kendini küçük görmeyi, özel olduğunun farkına var.Ayrıca sandığın kadar yalnız değilsin, etrafına bak. En önemlisi de hayallerinden asla vazgeçme. Eğer pes etmezsen ve çabalarsan kaderi baştan yazabilirsin yeter ki inan:)