Sen tam bir Arif Güloğlusun. Onun kadar samimi ve tatlı
Sesiniz çok mükkemmel.Sanatla uğraşıyorsunuz.Tiyatroyada ilginiz var.Siz Oğuzhan Koç olmalısınız.
En sevilen, en tatlı ve en yakışıklı...
Sen emily sin yılmaz ve bir okadar sinsisin
Sen Tugay Demir Çeviker sin. Acımasız ve aynı zamanda pammuk gibisin. Dik duruşların, boyun eğmemelerin, her şeyin seni çekici kılıyor.
İnsanlara isimleriyle seslenmeyi sevmiyosun😶
Seni sinirlendiren kişinin sonu kötü sadece onun değil tüm dünyanında sonu kötü sen en iyisi ıssz bir ormana git orda yaşa aman sakın ordada sineklere sinirlen me xD
En çok Stan (Siten)'e benziyorsun. Para senin için en önemli şeylerden birisi... Hatta o kadar para düşkünüsün ki para için insanları kandırmayı göze alabilirsin... Aslında herkes kalpsiz bir canavar olarak görse de sen sevdiği şeyler ve sevdiği kişiler için herşeyi göze alabilen sadık ve cesur birisin. Sıradan biri gibi gözüksen de fazlasıyla gizemlisin...
Sen mia gibi özel arkadaşlarını seven sayan ve koruyan birisin sen miasın