SEN SEN SEN ÖYLE HARKES DE OLMAYAN Bİ TARZ P.I.M.P. TARZINDANSIN. TAKILAR RENKLİ VE TÜYLÜ KIYAFETLER vs.vs.... TÜRKİYE DE BU ÇOK ZOR AMA TARZ SENİN... UNUTMA GİYDİKLERİN KİŞİŞİĞİNDİR...
Çok çalışıp tamamen asosyal olan bir öğrencisin! Biraz arkadaşlarına önem versen çok iyi olur. Çünkü bu şekilde giderse ilerleyen zamanlarda yanında kimse kalmaz!
Çok kabasın! Yani biraz da kezban! Arkadaşların senin yüzüne karşı bunu söyleyemiyor olabilir. Ama arkandan iyi olmayan şeyler konuşuyorlar! Daha kibar olmalısın... Yoksa etrafındakiler artık orada olmayacaklar.