TEST TEST TEST TEST TEST TEST Bu Dünya turumun 1. ayağı. 20 Haziran’da İstanbul’dan hareket edeceğim. İlk önce Gelibolu, sonra sırasıyla Dedeağaç, Kavala, Selanik ve Atina’da bitirmiş olacağım Amacım Atina olimpiyatları başladığı gün Atina’da olmak. Hesaplarıma göre 4 ayda 1. ayağı bitirmiş olacağım. COSMOTURK: Dünya turunuz için sponsor bulabildiniz mi? H.Ü.: Şu ana kadar Ana sponsorum yok. Standart Marine’in hediye ettiği sandalla yola çıkıyorum. Quiksilver giyim aksesuar sponsorluğunu üstlendi. Eğer Ana sponsor bulabilirsem Dünya turumun 2. ayağını olan Adriyatiği geçip Venedik’te bitirmek istiyorum. Dönüş yolculuğu Atina üzerinde olacak.'
Sana şimdiye kadar nasıl dayandı anlayamıyorum...Onu çok sıkıyorsun.Fazla soru sorum yavşaklık ediyosun...Kendini sevdiriyorum sanıyorsun ama yavaş yavaş ondan soğutuyorsun.Etrafındakileri biraz unutmuş durumdasın.Onlara dikkat et çünkü ileride onlara ihtiyacın olucak...
Kanüni Sultan Süleyman 26 yasinda padisah oldu. Çok ciddi ve vakurdu.Yapacagi isler hakkinda hiç acele etmez, gayet genis düsünür ve verdigi emirden geri dönmezdi. Is basina getirecegi adamlarin kabiliyet derecelerine göre vazife verirdi. Kanüni'nin yüzü yuvarlak, gözleri elâ, kaslari arasi biraz açik, dogan burunlu, uzun boylu ve seyrek sakalli idi. Azim ve irade sahibiydi. Devri Türk hakimiyetinin kemale ulastigi bir devir olmustur.Kendisine Kanüni denmesi, yeni kanunlar icad etmesinden degil, mevcut kanunlari yazdirtip çok siki bir sekilde tatbik etmesinden dolayidir.Avrupâ tarihçilerinin Muhtesem Süleyman dedikleri büyük hükümdar, büyük dedesi Fatih gibi sayisiz seferlere bizzat kendisi istirak etmistir.46 sene padisahlik yapti.71 yaşında vefat etti.
En cesur ve güçlü 0 Kan grubu Bu kan grubu taşıyan herkes gücü, dayanıklığı, kendine güveni, cesareti, sezgiyi ve tanrı vergisi bir iyimserliği genetik hafızalarında taşırlar. Sağlıklı bir bünye ve iyimserlikle desteklenmiş liderlik özellikleri (güç, etki, güvenirlik) ve başarı için gerekli güdüler size kalan 0 grubu mirasıdır.
Wooooow...!!! Öpüşmek ve öpüşme sanatı konusunda üstünüze yok. Sevgilinizi öperken onu nasıl bulutların üstüne çıkartabileceğinizi çok iyi biliyorsunuz. Sizinle her öpüşmesinden sonra kendine gelmek için zamana ihtiyacı oluyor ve her seferinde size bir kez daha aşık oluyor. Onu bir kez de bu testin sonucuna ortaklık ettiği için öpmelisiniz. :)
Herşey Spor/Sanat a olan yatkınlığınızı değerlendirebilmeye kalmış durumda dostum daha ne bekliyorsun sen yeteneklerinle doğmuşsun tek yapman gereken sahneye adımını atmak veeee şhow başlasın demek aslında şimdiden arkadaşların senden imzalı bi foto almaları gerek gelecekte çok karizma eder :)))
İnsan olmak her babayiğidin harcı değildir. Övmek gibi olmasın, siz bu insan denilen canlının en muntazam örneklerindensiniz. Başkalarının peşine düştüğü, hem içlerini hem ömürlerini karartan birçok mevzu, sizin için kapanmış gibi. Misafir olduğunuz dünyayla gönülden sevgi ve düzeyli bir saygı ile bağlısınız. Neredeyse şu dünyanın manası kadar derinsiniz, belli ki merkezine gelmişsiniz.