Fanatik koyu Fb lisin takımına aşırı bağlısın aynı böyle devam et
Test
Sen tam bir pie sin ve her zaman çok mutlusun
İnsanların canını boşyere acıtan kolay kolay ortaya çıkmayan korkunç birisin.
Sen bir iskelet zombisisin rengin beyaz ok atma konusunda üstüne yok bir kez dene sen de fark edersin
Hiç birşey umrunda değil olsada olur olmasada deyip geçiyorsun...
Yeşil renk zekayı temsil eder. Hoşgörülük ve sakinlik vardır bu renkte.
Sen öyküsün güzel pozitif ve ayazın askısın
Sen ne kadar şeker bir insansın! Her insan tarafından sevilen birisin.
Harika gidiyorsun boyle devam et:))
Hayvanları seviyorsun.Çok naziksin.
Sen tam bir iyiLik meLegisin. her zaman her seyden üstün tututyorsun iyiLigi dünyanın gecici oldugunun farkındasın gerektiriginde baskaları için kendini risk altına atıp feda edebiliyorsun x)
Açık Gözlü Sakin Akıllı Güçlü Yanları : Ayakta Duran Endişeli .. Güçsüz yanları : Yenilgiye DAYANAMAZSIN..
Çok güzel Bir isim
Evet selena için deliriyosunnn
Sen Aria'sın.Bazı şeylere çabuk sinirleniyorsun.Biraz içe dönük birisisin.
Öyküsün
Elsa gibi güzel kızsın sadece sende buz gücü eksik o da olursa sen elsasın
%80 güzelsin