Olum bu adi ustunde...43 sene sonra aramizda olmayacaksiniz buna uzulmedik degil.Ama elden gelen bisey yok.Bu kalan yillarinizi doya doya mesut sekilde gecirmeye bakin yoksa olum saatiniz geldiginizde keske diyeceginiz bir cok sey geride kalcak.Aklinizda olan seyleri biran once yapmaya koyulun....
Siz umudunuzu yasamak istediginiz aski nefes alip verdiginiz sehirde aramakla zaman kaybediyorsunuz.Cunku hayatinizin aski sizinle ayni havayi solumuyor ayni sehirde sizinle yasamiyor.Siz artik kendinizi onu bulmak icin sartlandirin.Yoksa bosa zamaninizi harciyacaksiniz boyle.Uzaklarda aradiginiz ask bulmaya ve olesiye yasamaya calisin...
Wooooow...!!! Öpüşmek ve öpüşme sanatı konusunda üstünüze yok. Sevgilinizi öperken onu nasıl bulutların üstüne çıkartabileceğinizi çok iyi biliyorsunuz. Sizinle her öpüşmesinden sonra kendine gelmek için zamana ihtiyacı oluyor ve her seferinde size bir kez daha aşık oluyor. Onu bir kez de bu testin sonucuna ortaklık ettiği için öpmelisiniz. :)
Ne pek ince ne de pek kalın olan saçların rengi de ekseri koyu kestane olur. Böyle saç kuvvetli bir şahsiyet, keskin bir zihin ve sağlıklı bir kişilik göstergesidir. Böyle saçı olan bir insan önceden ve çabuk karar vermekten çekinir. Herhangi bir kararı vermeden önce en ince ve ufak noktalarına kadar hesap eder. Karar verince de derhal harekete geçer. Uyanık olunması gereken yer ve saatlerde onun uyuduğu görülmemiş bir şeydir. Söylediklerinizi dinlemekte değer bulursa dinler, hem de tüm dikkatini vererek. Ama söylediğiniz alakasını çekmedi mi sizi dinlemez ve bunu da söylemekten çekinmez. Her şeyi görür ve her ortama derhal uyum sağlar. Tarih ve günleri çok iyi hatırında tutar. Onu dinlemek son derece zevklidir. Bir noktadan öbürüne atlayarak lafı uzatıp karıştırmak gibi huyları yoktur.