Sade,pozitif ve eğlenceli ol.Örneğin: Sen Cinderella sın gelmiş geçmiş en güzel prenses.Yüksek standartların var ve zorla baş etmeyi biliyorsun.Rüyalarını gerçekleştirmek için fedakarlık etmekten kaçınmazsın.Prensin köşe başında
Zekisin ve aynı zamanda da sinsisin. Asıl gücünü lanetlerden, zehirlerden ve düşmanının öfkesinden alıyorsun. Karşındakinin öfkesi gücüne güç katıyor. Kalkan ve İblis asası taşıyorsun. Şeytan gibi kurnazsın...
Gerçekçi, güvenilir bir arkadaşsın. Sana göre birinin zekasını kullanarak ve çok çalışarak bitiremeyeceği bir iş yok. Sen bir problemin çabucak nasıl çözülebileceğini çok iyi biliyorsun.
Vayy ağza diş göbegde diş sen nesin ayımısın desem zaten ayısın ama nightmarede var o aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa diye dişciye dişini açarmış gibi bağırır sen bağırmasın ve ışınlanabilirsin ki fnaf 4 ün başkanı sensin