Sen Ariel'sin.Çekici ve sadesin.İnsanlar senin için deli oluyor.Arkadaşlık ilişkilerin hakkında biraz daha dikkatli ol.Son zamanlarda insanları birazcık üzüyorsun.İyi şanslar!
Siz öss ye çalışmak isteyen fakat bunu herseferinde erteleyen kişilerdensiniz.aslında çalıştığınız zaman neler yapabileceğinizi kendinizde biliyosunuz, biran önce çalışmaya başlarsanız iyi edersiniz.
Çok akıllı birisisin ama kendine hakim olamıyorsun isteklerin üstün geliyor ve böyle devam edersen ilerde kötü şeyler olabilir ,bütün filmleri seversin
Off off off, o my god , o my god, o my god siz serserisiniz kopuktan beter futbol oynar sınıfı yönetir İspik 2000c yi döver her duvarda yazı her sokakta kavgamız vardır hesabı dolaşırsınız vay vay vayy ...