En çok Mabel (Meybıl)'a benziyorsun. Tam bir enerji bombasısın... Sende bitmek tükenmek bilmeyen bir neşe var. Eğlence ve çılgınlık senin göbek adın. Bazen aşırıya kaçıp şapşi olabiliyorsun. Buna karşın maceraları seversin (eğlenceli olduğu sürece)...Ayrıca şapşiliğine rağmen fikir üretmekte üstüne yok. Şakacı olsan da doğru olanı yapmaktan çekinmezsin. Kendini ifade etme konusunda hiçbir sıkıntın yok... Ama senin en çok eğlendiğin şey dostlarınla geçirdiğin zamandır.
Çok tatlı ve nazik olduğundan herkes seni küçümsüyor. Fakat fırsatçı erkekler sana aşık olduğu için seni delirtiyorlar sakın onlara gıcık olma. Ama kendini korumayı bilmelisin!🤭🤭
Sen de bizim Momo' muz gibi çok sevimlisin💖
Senin ruh eşin minnie çok tatlı ve samimisin yeri geldiğinde havalı ve soğuk birisin ilişkide baskınsın
Sen Niki'sin. Arkadaş grubunda bazen en çocuk ruhlu bazen de en olgun davranan kişisin. Bu özelliğin gruba neşe katıyor.
Oha Felix’in kardeşi falan mısın? Felix’i çok iyi tanıyorsun. Aynı Felix gibi utangaç nazik ve sevimli birisin.
Eger felix si bırakabilirse ki bırakamaz sana asık olabilirdi ama felixsi bırakamaz
SEN KESİNLİKLE ROSÉ TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!Kişisine göre içedönük ya da dışadönük olabiliyorsun,çok güzlü yönlerin var.Çok havalı birisin🎸
Sen tam bir cilgin Kim Taehyung’sin, ayni onun gibi eglencelisin Kim Uzayli Taehyung :D Taehyung ciktigin icin kesinlikle cok sanslisin :D
Armyler'e göre Gameli Lider olarak bilinen Rm tam sana göre. Onun gibi başarılı ve her zaman en iyi yolu seçenlerden'misin?
Sen asla bir yere geç kalmazsın. Çok dakiksin. Vokallerin çok iyi ve visuallerin çok cute.
Sende ahyeon gibisin dışarıdan rapci gibi gözüksende içerden vokalistsin havalı ve güzelsin ikinizde jennie'ye çok benziyorsunuz
Daha çok siyah giyinmeyi seviyorsunuz. Havalısınız ve içine kapanıksınız hayal kurmayı seviyorsunuz.
Sen naif erkeklerden hoşlanıyorsun.Felix senin için uygun
Beraber çok can yakacağınız kesin 🔥
Jennie gibi sakin eğlenceli cesur ama biraz korkaksın ama herkes tarafından çok sevilirisin böyle devam kardeşim
Değişiklikleri seven bi insansın.sevdiklerine bağlısın
Kesinlikle bir daha dünyaya gelsen Bts'in üyesi olurdun ! En az onlar kadar yaratıcı ve özgünsün çevremdeki insanlar seni kıskanıyor. Harika bir tarzın var. arkadaş canlısı ve pozitifsin. Sen gerçek bir Army olmak için doğmuşsun!
Seni tatlı kız. Rosé... Diğer üyelere göre bambaşkasın Çocuk ruhlu yetenekli ve duyarlı. İçindeki tutum ve hakimeyetini güzel bir şekilde kullanabiliyorsun. Birazda kıskancız sanki ;) benim olan hem benimdir diyorsun. Biraz ice kapanıksin guzellik :]
Sakinsin fazla konuşmuyorsun seviliyorsun ve sesin çok güzel.
Uyy güneş ışığı. Abin ışık gibi, koru onu abinin kıymetini bil(benim yokkk) ki abinin sesi müqq neyse bys
Bune ışık saçiosun harika birisin bana numarını herşeyini ver sen mükemel bir insansın
Wooaawww- Sen tam Changbin gibi sert görünen ama aslında içi sıcacık olan birisin. Kesinlikle iyi anlaşırdınız. Dikkat et seni kaslı kollarıyla öldürmesin!