Sen cidden ukesine iyi davranan adammı adam bir semesin,korumacısın,insanları cidden guzel seviyorsun ama sinirlisin hem de çok sevdihin birine bişey olunca kendini tutamıyorun
Verdiğin yanıtlara göre sen semesin! Olgun, korumacı ve ne istediğini bilen. Genelde ilgi beklemek yerine daha çok ilgi verirsin.
(Bende sekeyim:D) Sen ne semesin ne de uke, her ikisidesin.Semenin yaninda uke,ukenin yaninda seme olabilirsin.Coklu kisilige sahipsin.Mukemmelsin, herkese uyum saglayabiliyorsun, zekisin ve akillisin, tehlikeli ve zarif olman seni Seke yapar bebegim
Sen ilişkiyi yöneten kişisin az seviyorsun ,ve daha az ilgileniyorsun demektir buda seni yöneten yapar çünkü sevilmemekten ve kaybetmekten korkmuyorsun.Ve bu yüzden çok kişi kaybediceksin
Neler yasamıs olursan ol. Kendinle ve etrafınla barısıksın. bazen komik ve gereksiz seyler yapsan da arkadasların tarafından seviliyorsun. hırslı ve başarılısın. asla vazgecmeyecegin hedeflerin var. arkadaşların için yapmayacagın sey yok
Yakışıklılığın hareketlerin duyguların ve daha fazlası sayesinde.
Tamam annen seni seviyormu diye bilemezsin bilemeyiz ama sanki sevgisini kısmış gibi bunu ancak ondan öğrenebilirsin ama sevmiyorsada sakın üzülüp kendinizi suçlamayın sonuçta siz seçmediniz
Weow sen sindirella gibi güzel prenses kesinlikle yoluna devam et hiç kimsenin sana engel olmasına izin verme