Bildiğiniz tüm yolları denemişsiniz ve yine başarısız olmuşsunuz. Artık biraz kendinizi nadasa bırakma zamanı gelmiş. Biraz dinlenin göreceksiniz o zaman herşey çok daha iyi olacak. Aklınız her zaman yeni fikirler ile dolu. Ama artık bu sizi yormaya başladı. Çevrenizdekilerle bir kişi hariç bir güven sorunu yaşıyorsunuz. Takım oyununa katılmanızın vakti geldi. İnsanlara biraz müsadece etmelisiniz. O ördüğünüz özel duvarı yıkmasanızda insanlara içeri girmeleri konusunda biraz yardımcı olmalısınız. Yoksa yanlız kalabilirsiniz. Büyük bir harcama yapacaksınız. Dikkat edin.
Sizi taniyan kisi sayisi az oldugundan pekte sevilmeye ihtiyac duymuyorsunuz icinize kapanik ve yanlizlikla evinizi paylasmayi seviyorsunuz.Etrafinizda ziyaretinize gelen kisi neredeyse yok.Evinizin renkleride ic dunyanız gibi koyu renklerle donanmis.Evinizde zor olan tek sey canliligi kazandirip enerji yüklemesi yapmak.Bu size pek yakismamis gibi gorunuyor...
Siz ortami hareketli ve kipir kipir yapmasini bilen Tekila gibisiniz.Hayati yasama tarziniz cok hizli ve hareketli.Kendinize dur diyemiyorsunuz,buda sizi siradisi ve cekici yapiyor.Sevilmenizin cok nedenleri var bunu her zaman korumayi beceriyorsunuz.Neseniz daimi hayatiniz her zaman boyle renkli ve hareketli olmasi dilegiyle...
Yay’lar başkalarının zorlandığı konuları bile kısa sürede kavrar ve çözümler üretirler. Kavrama yetenekleri ve becerileri sayesinde her işin üstesinden kolayca gelebilirler. Dikkatsizce riske atılabilirler fakat hatalarından dersler çıkarmayı da bilirler. İçtenlikleri ve iyimserlikleriyle birçok arkadaş edinebilirler. Özgürlüğüne aşırı düşkün olan Yay’lar kısıtlanmaktan ve emir almaktan hoşlanmazlar. Dikkatsiz, kaprisli ve patavatsızdırlar. Çabuk sinirlenirler, kısa sürede sakinleşirler, kin tutmazlar.
Burası mabedim burası dünyam.Bırakıp gidemem burada leylam.Ahh bir garip mecnunum yücedir sevdam.Beklemek ibadet gitmek ölümdür.Ahh bir garip mecnunum yücedir sevdam.Beklemek ibadet gitmek ölümdür.Ne ettiyse bana kaderim etti.Kurduğum hayaller zamansız bitti.Ahhh ruhum başka canda toprağa gitti.Beklemek ibadet kalmak zulümdür. Leyla leyla leyla leyla leyla leyla Hım hım hım hımm hımm hımm.Aşk benim dert benim hasret benimdir.Al toprak al Leyla senindir.Ahhh birgün buluşuruz mevlam kerimdir.Beklemek ibadet kalmak zulumdür.Beklemek ibadet gitmek ölümdür
Komik insanlar yaşamayı seven insanlardır küçük şeylerden mutlu olup başkalarını da mutlu etmeyi seven insandırr!!!Bundan büyük bir zevk alan eğlenceli kişilikler kimi zaman da çok duygusal olabiliyorlar....hayatı günlük yaşamayı daha çok secen insanlardır!!!!genellikle de pozitiftirler!!!Ancak bazen karsı tarafın çok hoslanmadığı bu eğlenceli tavırlarına dikkat etmelidirler!!!! karsı tarafın genellikle sempatisini kazanmış insanlardır!!!!
Hiç bir pisliğe bulaşmadan düzgün bir şekilde yaşadın.Hırs yoktu fazla içinde ama yinede başardın evlendin. 2 çocuğun sıradan pembe panjurlu bir evin var. Ama 20 yıl sonra sen, bugün öğretmen derste yokken arkadaşlarına kağıt atmadığın , sınavda kopya çekme heyecanını yaşayamadığın için pişman olacaksın.
Dünyanın en büyük lideri,Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu.. Sen de ATATÜRK gibi özel yaşamında sadelikten yanasın.Karizmatik,bilgili,zeki ve cesursun.İşlerinde sabırlı planlarında kararlısın.Özgürlüğüne düşkünsün birilerinin sana emir vermesi,yönetmesi hiç hoşuna gitmiyor.Model alınacak bir kişiliğe sahipsin ve harika olduğun için seni çekemeyenler çok ama seni bilenler,anlamak isteyenler ve gerçekten anlayanlar çok seviyor hatta onlar için vazgeçilmezsin.Çok iyimser,hoşgörülü ve merhametlisin fakat düşmanlarına karşı acımasızsın.Sen bilimi,aydınlığı ve gelişmeyi temel alıyorsun.İdeolojik görüşün Cumhuriyet rejimi;soyal,demokratik ve laik devlet anlayışını benimsiyorsun.Seni tebrik ediyor ve bu yolda ilerlemeni diliyorum..