Bill gibisin. Mesfeli tavrın yüzünden insanlar senin kibirli ve soğuk olduğunu düşünüyor. Sana yaklaşmaktan korkuyorlar. Sense sadece kendini korumak istiyorsun ama sosyalleşme vaktin geldi. Hadi kendini gömdüğün topraktan çık da güneşten kaçma artık yoksa çook büyük fırsatlar kaçıracaksın!!
Seni anlamak ve seninle ilişki kurmak neredeyse imkansız. Çünkü çevrendekileri kolaylıkla kandırabiliyor ve kendi çıkarlarını herşeyden üstte tutuyorsun. Ailene zaman zaman yalan söylüyor veya yaptığın şeyleri onlardan gizliyorsun. Bu da inmsanların sana şüpheyle yaklaşmasına ve inanmamasına yol açıyor. "Küçük şeytanlıklar yapmaktan bir şey olmaz" diye düşünüp şeytana uyma., çünkü her yanlış biraz daha büyük bir yanlışa yol açar. Çığ gibi büyüdükten sonra da hatalar içinden çıkılamaz bir hale gelir. Aslında içinde kocaman bir melek var. Bir an önce ortaya çıkartmak senin elinde...