Sen İllit'den İroha'sın. Bence tatlı ama bir o kadarda ciddi bir havan varrr.
Tehlike ve heyecan ihtiyaci duyan Ates eline sahip kisiler fiziksel olarak aktif ve surekli hareket halindedir. Canlilik acisindan oldukca zengin olan bu kisilerin cogu enerjisini spora kanalize ederek rekor kiran sonuclara ulasir. Cunku onlar sinirlarini zorlayan, kazalara ve yaralanmalara karsi hassas kisilerdir. Goz kamastiran sahne isiklari altinda dunyanin en mutlu kisisi olan Ates eli disa donuk bir ustunluge sahiptir. Bu kisiler neseli bir yapiya sahiptir ve sinirsiz yasama arzularini kolayca insanlara bulastirirlar. Disa donuk ve eglenceyi seven bu kisiler davetlerin vazgecilmez dinamizmi ve ruhudurlar.
Yaz aylarını ve güneşi seviyorsun. Doğayla pek aran yok.
Tam bir balık burcusun. Duygusalsın, saf gibi görünürsün ama içinde sinsi biri yatıyor.
Gördüğünüz görebileceğiniz en özgürlüğüne düşkün insanla karşı karşıyasınız. Bu konuda en ufak kıskançlık, sitem veya surat asılmasına gelemez. Belki size fazla mülayimce gelebilir ancak onun bu özelliğine saygı göstermeniz ilişkiniz adına yeterli olacaktır. O hayata bambaşka bir pencereden bakacak, etrafındakileri tamamen farklı anlamlandıracaktır ve bu yönünün takdir edilmesine çok büyük ihtiyaç duyar. O yaşamı güzelleştirmeye çalışıyordur çünkü çevresinin erişebileceği mükemmelliği görür ve bir şekilde mevcut durum konusunda kendini sorumlu hisseder. Sizinle konuşmalarında bulunduğu yerden çok daha yükseklerden dünyaya bakmakta, olayları kuş bakışı kavramakta ve sizinle ta oralardan tartışmaktadır. İnanılmaz derecede hoşgörülüdür ancak tahammül edemeyeceği bir olgu vardır; hoşgörüsüzlük. Ayaklarının üstünde durmak ister ve sizden de bunu bekler. Eşit, adil ve ilginç bir ilişkiyse istediğiniz, tam yerindesiniz.
Sen millete çok gizemli davranıyorsun bir hata yapıldımı affetmesin duygusalsın
Hoş kokulu kokarca :D Kozmetik ürünleri dostu ozonun bir numaralı düşmanı :D
VATANI İÇİN HER ŞEYİ YAPABİLECEK BİR DEVRİMCİ.EN ÖNEMLİ ÖZLLİĞİ DIŞA BAĞLI OLMAMASI VE VATANININ KENDİ KENDİSİNE YETMESİNİ SAĞLAYABİLMESİ.
Ihlamur: (Süphe) Hayatin ona getirdiklerini kabul eder. Kavga ve tartismadan nefret eder. Çaliskandir, tembelligi ve bencillig ihiç sevmez. Streslidir. Yumusak huylu ve merhametlidir. Arkadaslari için çekinmeden fedakarlik yapar. Becerikli olmasina ragmen bunlari degerlendirmesini bilmez. Mizmizdir. Kiskanç fakat vefalidir.
M60 cogu helikopterde ve tankta gunner silahi olarak kullanilir. "light machine gun" klasmanindaki bu silah durmadan 850 den fazla mermi atabilir. 100 mermilik buyuk sarjorler kullanir ancak merak etmeyin bunlarin hepsine gerek kalmaz :) her turlu uzakliktan her mermisi olumculdur.
Kabul edin, yalanlarınız kimi zaman işe yarıyor, kimi zaman ise yakalanıyorsunuz. Normal şartlarda karşınızdakini kolaylıkla ikna edebilen birisiniz ama iş yalana gelince bunalıyorsunuz. Yalan bulmak söylediği yalanı yıllar sonra bile hatırlamak zorunda olmak size göre işler değil buna mesai harcamak bile size gereksiz geliyor, "doğru neyse onu söylerim, bedeli neyse de öderim" diyorsunuz çoğu zaman. Kesinlikle doğru yoldasınız, çünkü sizin de hissettiğiniz gibi yalan etik anlamda yanlış oluşunun dışında fazlasıyla beyin yoran bir yöntem ve sizin buna ekstra efor sarfetmeye vaktiniz yok.
Aşk senin için bir tutku.Biri senden mi hoşlanıyor?Onu itiraf ettirmek için elinden geleni yaparsın ve tam bir aşk yaşarsın !
Bir fisilti ile baslar en guzel sevgiler bazen.Soylemek istediginiz kelimeleri solerken kondurursunuz en tatli opucugunuzu kulagina karsinizdakinin.Ve bu onu oldugundan mutlu eder.Cunku kalbine gidecek olan sozler tatli bir opucugu hak eder...
Tam onun gibi çok şekersin. Eminim peşinden koşan bir çok erkek vardır.
Dışardan soğuk görünsen de sevdiğin insanlara karşı gayet samimi ve komiksin,Gerçek bir Lee Minho
Ruh ikiziniz çok eski çağlarda yaşamış ve hayata veda etmiş birisi, ya siz dünyaya biraz geç geldiniz yada o erken... Seyrettiğiniz tarihi filmlerde, dolaştığınız tarihi mekanlarda hissettiğiniz o garip duygu bu yüzdendir. Çünkü sizin bir parçanız yani, ruh ikiziniz o dönemlere tanıklık etmiş. Çevrenizdeki kişilerin size herşeyi biliyormuşsunuz gibi davranmalarında, size akıl danışmalarında ruh ikizinizin size kattığı bilgece duruşun da çok etkisi var.
Sizi mutlu edicek kişinin adı büyük ihtimalle Suat olucak...Sakinliği, refahı ve sorunsuz bir hayatı aradığınız söyliyebiliriz.
Sen çok zekisin ve nerde, ne yapacağını iyi biliyorsun. Bazı hatalar yapılmış ama düzeltilmiş, Ve evet Sedef'e takıntılısın.
Korkak gibi gözüksende içinde aslanlar yatıyor kimsenin haberi yok devam et kızım
Sabırlı sakinsin aslan burcusun cesaretin ve sinirliliğin üstünde yok aslında koç da olabilir sen tam bir Hot mamasın boyun da uzun.
Sarı renk tam sana göre çok güzel bi kızsın ve çok iyi bir dansçısın
Geleceğin golcü ismi sen olacaksın. Takımna attığın gollerle destek olacaksın.
Seni sinirlendiren kişinin sonu kötü sadece onun değil tüm dünyanında sonu kötü sen en iyisi ıssz bir ormana git orda yaşa aman sakın ordada sineklere sinirlen me xD
Sen aslında misafirsin bu sene zekan 8.sınıf zekası biraz tembel yerine göre haylaz birisin=)
Sen Jungwon'sun. Doğuştan iç güdüsü var sende. Bazen deli dolu bazen de aşırı sakin birisin. Kolay kıskanırsın. Herhangi biri için fedakarlıktan kaçınmazsın. Pozitif ve eğlenceli bir yapın var.
Cinsiyet: Erkek Saç: Sarışın Yaş: 9 İş: Öğrenci Din: Katolik South Park'ın fakir ve en küfürbaz karakteri. İlk beş sezon boyunca birkaç istisna hariç dizinin her bölümünde ölür. Her zaman parka ve kapşon giydiğinden yüzü belli değildir. Bir tek bölümde kapşonunu çıkarır. Söyledikleri neredeyse hiç anlaşılmaz. 5.sezonda 13.bölümde ve South Park the Movie yayınlandıktan sonra tamamen öldürülerek (kanser olup) dizide artık gösterilmemeye başlamış ve onun yerini bir süre Butters almıştır.
Anlatılmaz..yaşanmalı o'nun smaçları..
Sonbahar 23 Eylulde baslayarak 21 Aralıga kadar devam eden, yazla kıs arasında bir gecis mevsimidir.Sonbahar, kis ayinin habercisidir. Bu mevsimde havalar yavas yavas soguyarak, kisa hazirlik yapilmasi icin insanları uyarir.
Senin durumun icler acisi romantiklik adina hic bise yok.Ya kendini degistirmen gerek yada bu felsefeyi.Ama yinede umudunu yitirme olamayacak sey degil onemli olan icindeki insani harekete gecirmek devami zaten mutlaka gelir...
Dediğim dedik birisin,çoğunlukla düşüncelerini başkalarının da benimsemesini istiyorsun ve bunu yaparken de kaba ve kırıcı olmaktan çekinmiyorsun.Ağır,oturaklı,fazla konuşmayan,yeri geldiğinde susmayan,ciddi kişiliğinle tanınan birisin.Kendinden olmayan insanlarla yaşamayı sevmiyorsun,kibirlisin ve kendini diğer insanlardan üstün görüyorsun.Kız erkek ilişkilerine gelince;çok kıskanç ve sertsin,kesinlikle romantizm sana göre değil değil ayrıca ilşikide senin sözün geçerli,sen maçosun.Muhtemelen kundura ayakkabı,kumaş pantolon,gömlek giyiyor,tesbih sallıyor ve yere tükürüyorsun:D..Olaylar karşısında düşüncelerin çok net,tereddüt etmiyorsun,uzlaşmacı değilsin.Kavga,çatışma,gerilim gibi kavramlar tam sana göre..İdeolojik görüşün Totaliter rejim(faşizm);halkın egemenliğinin ortadan kalktığı ve baskıcı bir toplum yapısnı benimsiyorsun,bütün insanların aynı tip olmasını istiyorsun.
Akıl okuyabilirdin tıpkı edward gibi
Isteklerinizin size yeni bir tecrübe alanina, hatta yasam dönemine götürecek bir yol açacaginin farkina varin. Engelleri kolaylikla atlayip, sizi zenginlestirecek yeni deneyimlerle dolu engin bir dünyaya adim atmanizi saglayacak.
Memur ailenin 1. belkide 2. cocuğusun yarı hızlı yarı yavas bir yasantın var en iyisi fazla hız zararlı devam et xD
Tam bir Fenerbahçelisiniz l Fenerbahçe için canınızı vermeye hazırsınız her maçta sizi görmemiz mümkün bırakın şampiyonluğu her xaferde sokaklardasınız her maç kazanınca evinizi stadyum gibi yapıyosunuz
Öğrencilerin başbelası çenenizi tutamadığınızdann her olayı ayaklı gazete gibi öğretmenlere yetiştiriyorsunuz ...
Ela göz,kumral,erkek
Biraz rahatına düşkünsün. Kendini olayların içine çok fazla sokmuyorsun. Her zaman küçük iyilikler yapmayı tercih ediyorsun. Bazen bîr arkadaşının problemini dinleyebiliyorsun. Haklısın, bu çoğu zaman yeterli olabilir. Ama kimi zaman insanlara karşı daha ilgili olup sorunların çözümü için çaba sarfetmen gerekebilir.
Büyüyünce harika biri olucağından hiç şüpen olmasın
Hadiseyi hic tanimiyosun
Karını sözünden çıkamıyorsun.bir bağirışnda hemen karının yanındasın.ondan korkuyosun.yakında karından dayak bile yersin
Zamanı kullanmayı iyi bilir ve çalışkandır. Özellikle içten ve sempatik tavırlarıyla arkadaş çevresinde aranan eğlenceli bir dosttur. İçten içe biraz tedirgin ve huzursuzdur. Kendisini fazlasıyla tenkit eder ve hep bir yarış içerisindeymiş gibi kendiyle çok uğraşır. Dostlarına ve sevdiklerine çok önem verir ve fazlasıyla fedakardır.
Bu orta şekerli bir insan olduğunu gösterir. Yeri geldimi kodummu oturturum yeri geldimide kuzuyum diyorsun. Fazla seçici değilsin, ruh ikizimi bıliyim yeter diyosun. Bence sen tam bir kafa insanısın...
Sokak modası gibi sen hoşuna giden ve tarz olan herşeyi giymeyi seviyorsun.Eğer çok hoşuna giden bir kıyafetse pazardan bile alırsın .
Ruhunda Şöyle Bir Kupa Maçına Gidelimde Kupamızı Alalım Deyen Bir Söylenti Var.Gösterişe Önem Veren Birisin.
Su siralar olum size vakit ayiracak kadar musait degil.Sizin daha cok gecircek guzel gunleriniz var.Enerjinizi tuketmeyin hayata hep mutlu ve guler yuzle bakin...
Kore'nin algılarına uymuyorsun, ama bu çirkin olduğun anlamına gelmez. Eminim başka ülkelerde güzelliğin istenen bir güzelliktir!
Kendine çeki düzen ver bence çevrendekiler rahatsız olyor senden
Ooo bu ne haL ya.. Sen test kitaplarıyla dost olcksn yknda..az kaLdr başını şu yapraklardan..Biraz etrafına bak..böLe test test nereye kadar.. yeterLi oLan kadar çalış bnCe.. aYrıca yakında yani öğretmenlerin isimlerini olasılıkla ya da okuldaki öğrencilerin 3/1 'nin 2 katının 1646466 fazlasını hesapLamaya bşLrsn sen .S xD
İçiniz dışınız bir. Hiç kimse görüş ve düşünceleriniz konusunda ikilemde kalmıyor. Zaten siz de ikilemde kalmayı, kimsenin işi ikircikli bırakmasını istemiyorsunuz. Dikkat etmeniz gerekenler: Ara sıra zayıf yönünüzü göstermenin bir zararı dokunmaz. Ara sıra çekilin bir kenara ve kendinize biraz soluk aldırın. Hem böylece başkaları siz olmadan da bir şeyler yapmaya çalışacaktır.
Eh İç Güveysinden Hallice İyi Sayılırsın Ama Birazdaha Çalışş
Sen tam bi ispanya kizisin dünyanin en sıradısı ve yasaları cigneyen insani falansin😻
Bir ortama girdiginde insanlar ilk seni farkeder kendine öz bir havan var ve bunu kullanmayı da biliyorsun
Sen kesinlikle Daniela'sın!Arkadaşlarına yada arkadaşına sadıksın,büyüleyici ve hoşsun.
Sen iklim karakterisin Biraz bencil ve cimri olsanda arkadaslarına karşı pamuk gibisin Karzaya aşıksın
Sen Karina sın hırslı ve iyisin her zaman en iyisini bilirsin
Dıştan sert içten pamuk gibisin ve naziksin
VOOV benim favorimmm. böyle devam et. Favori karakterin miydi
Zeynep ile sevgili olmasın ama tek sıkıntı o damacana.
Teknolojiye çok düşkünsün moda gibi takip ediyrsun yeni şeyler icat etmeyi seviyorsun...
Güçlü ve guzel bir duruşun var. Herkes için izle bir kişiliksin. Sen grupta karar verenlerdensin.
İçinde tutma, her ne dersen seni dinleyecekler.Düşünmeyi bırak ve hayatına odaklan.
Güzelsin ve yeteneklisinde sana bakan bir kez daha dönüyor sen ELLASIN!
Duygusallığı ve aşkı simgeler. Ayrıca cesaret ve bazen çılgınlık yapabilmeyi sağlar.
BeNCe DaHa iYi BiR DoST OLMaYa ÇaLıŞMaLıSıN
Durağan olmayı sevmeyen, enerji dolu, karar verme kabiliyeti olarak pozitif yönde gelişmiş olan, eli açık, değişimlerin kendilerini korkutmadığı kişilerdir. Biraz hayalperesttirler. Bu yapıları nedeniyle de gerçekleri görmekte zorlanırlar.
Sen güneşi Söndürmem Gerek kitabisin! Disadonuk birisin. Ve biraz da üzgünsün de. Çoğu zamanını kitap okuyarak ve müzik dinleyerek geçiriyorsun. Ve emin birini seversen iyi seversin.
Sen Gökçen kitabından Gökçen Alptekin'sin! Tıpkı Gökçen gibi yerinde duramayan enerjik bir o kadarda güçlü birisin.
TIPKI YANKI GİBİSİN DÜŞÜNEREK HARAKET EDEN,PLAN YAPTIYSA PLANININ ARKASINDA DURAN BİRİSİN
Senin beynin kız. Ama erkek olabilirsin normalde. :D
Bildiğiniz tüm yolları denemişsiniz ve yine başarısız olmuşsunuz. Artık biraz kendinizi nadasa bırakma zamanı gelmiş. Biraz dinlenin göreceksiniz o zaman herşey çok daha iyi olacak. Aklınız her zaman yeni fikirler ile dolu. Ama artık bu sizi yormaya başladı. Çevrenizdekilerle bir kişi hariç bir güven sorunu yaşıyorsunuz. Takım oyununa katılmanızın vakti geldi. İnsanlara biraz müsadece etmelisiniz. O ördüğünüz özel duvarı yıkmasanızda insanlara içeri girmeleri konusunda biraz yardımcı olmalısınız. Yoksa yanlız kalabilirsiniz. Büyük bir harcama yapacaksınız. Dikkat edin.
Senin ruh eşin yuqi havalı tatlı ve ilişkide baskın olansın