Saki ama sinirli ve ayni zamanda çok neşeli birisin ve karakterin tam olarak Leyla'yi yansitiyor
Hilal yelekçi görse gurur duyardı💜
Senin beynin kız. Ama erkek olabilirsin normalde. :D
Sen aşıksın başlıkta dediğim gibi ama unutma aşırı saflık gösterirsen hep aldatılan üzülen taraf sen olursun
Sen aslında misafirsin bu sene zekan 8.sınıf zekası biraz tembel yerine göre haylaz birisin=)
Sen 001'sin! Gizemli kişiligin ile ön plana çıkıyorsun.
Abi bunu bilemezsen kendne zoktayı seviyorum deme
Sen de dünyanın en çok sevilen dondurma aroması çikolata gibi, çok sevilen birisin. Ayrıca çikolata gibi enerjiksin. Mutlu ettiğin ise kesin :) Arkadaş canlısısın ve tatlı yemeyi çok seviyorsun belli ki.
OOO Süperrrr Sen Tr Şarkıları Yalayp Yutmuşun Aynen Devam
Tam bir zoktay fanısın.
Adaleti ancak sen sağlayabilirsin! Mutlaka hukuk yönünde ilerle!
Kendine güvenin var. Böyle devam et. Senle cıkmayan ölsün xD.
Sen kendine bakan şık ve güzel giyinen oldukçaharika birisin. Kendinle övünmelisin.
Zamanı gelmiş plaj plaj gezmişsin, zamanı gelmiş kendini cayır cayır bronzlaştırmışsın, okulu kırıp plaja gittiğin de az değil hani!
Tam bir realistsin. Olayları olduğu gibi görüyorsun. Ayrıntıları kaçırmama ve olayların iç yüzünü görme yeteneğin akıllı kararlar almana yardımcı oluyor. Böylece acı çekmeyi de önlemiş oluyorsun.
Heryerde sakinliğini koruyan yapın var.etrafindakiler seviyo5r seni
Aslında bu insanlar kendilerini idare ettirmek konusunda isteksizdirler. Bir kötü yönleri de her yerde sırlarini açıklamalarıdır
Sen esin’i seviyorsun.Aynı sueda gibi dansta çok iyisin.Seni seven bir kalbin var ve o kalp her zaman senin için ötecek.
Sen manifestin Snap şarkısı gibisin özguvenli,cesur ve korkusuz asla kararlarından vazgeçme