Ne yaparsaniz yapin, ilk askinizi unutmaniz mümkün degildir. Yillar sonra dönüp, "ben ona nasil asik olmustum acaba" diye pismanlikla karisik garip bir duygu da yasayabilirsiniz, olsun. O, size ilk aski tattirmis, en önemli yasam tecrübelerinizden birini yasatmistir. Aranizda geçenler aci bile olsa, dönüp minnetle anacaginiz biri hep var olacak. Daha ne olsun?
Toplumun çok küçük bir kısmı bu grupta yer alır bu kişiler birbirlerini öyle severler ki hayat sadece onlar için "o" kişiden ibarettir. Biraz tehlikeli olmasıyla beraber yaşanabilecek en güzel duygudur.
Artık şu toz pembe gözlükleri çıkar... hayatta cadılıkta lazım :)
Memur ailenin 1. belkide 2. cocuğusun yarı hızlı yarı yavas bir yasantın var en iyisi fazla hız zararlı devam et xD
Senin beynin kız. Ama erkek olabilirsin normalde. :D
Sizi mutlu edicek kişinin adı büyük ihtimalle Deniz olucak...Huzuru, sadakati ve eğlenceyi aradığınızı söyliyebiliriz.
Güzel,çekici ve alımlı.. ama herşeyden önemlisi fedakar. sevdikleri için aşkından,hayatndan vazgeçebilir.. gururludur ve gururu herşeyin üstünde gelir.. ve gerçek aşkı için yıllarca beklemesi gereksede bekler!!
Hırs,cesaret,hareket ve klas bir oyun yapısına sahipsin.Herkes senin hayranın Ronaldinho gibi...
Masum akıllı birisin son zamanlarda üzülüyorsun ama problemleri kafana takma derslerine vakit ayır!!
Sen hem havalı hem de karışık bir insansın. Her şekilde her yerde kendini duyurmak istiyorsun. Ama bir şekilde senin bu saçma hallerini sevenler oluyo.