TAM SENLIK Bİ ADAM :)
Test
Sagopayı az da olsa tanıyorsun. Biraz daha onu tanırsan sagocu olabilirsin ;)
Sen Sago'yu çok iyi tanıyosun.Resmen adamın hayatını adını ezberlemişsin xD