Türkiyenin gelmiş geçmiş en büyük komediyen oyuncususnu hiç tanımamışsın. Senin adına çok üzülüyor ve derhal bir kaç tane Kemal SUNAL cd si almanı ve sende değerli sanatçımızın o komik flimlerini izlemeni tavsiye ederim. Kendisini Rahmetle Anıyoruz, Yerinde Rahat Uyusun.
"biri bişey mi dedi?" hiç birşeyi umursamıyorsun ne sakinsin ne asabi..insanlar seninle uğraşırken seni sinirlendirmeye çalışırken bıkıp usanıyorlar :) dikkat et bu kadar umursamz olursan daha sert şakalara mağruz kalabilirsin..