Test
Oldukça zekisin oldukça becerilisin
Seni sinirlendiren kişinin sonu kötü sadece onun değil tüm dünyanında sonu kötü sen en iyisi ıssz bir ormana git orda yaşa aman sakın ordada sineklere sinirlen me xD
Olm sen en iyisin ... ayrıca senin hayranınım... xD
UZAKTAN HARİKA ATIYORSUN
Anket
HADİSE İLE YAKIŞIYORSUN :)
Almanya'da yaşayan Türklerden Hamit , sert şutları , müthiş pasları , hedefe vurabilen büyük bir yıldız.
Geçmişinle övünmekle pek haklısın çünkü sen eskiden bile insanları daima medeniyete çağıran biriydiin tebriklerr
-Tebrikler, Aptal çıktın :) Çok güzel sonuç, üzülme :)) 1x1 in sonucunu söyleye bilir misin =))))
Gücünle ünlüsün
Hey sen ünlü ceza çıktın yani en iyisi . Sen kendinle gurur duymalısın
Sn Tam bir Timsahsın!
Küçüksün ama baya yeteneklisin
AMA ÇOĞU SORUYU KAFADAN SALLADINIZ :))SİZİ DAHİ ARANIYOR GRUBUMUZA SORU ÇÖZMEYE BEKLİYORUZ.. BU UGULAMADAKİ SONUÇLAR GERÇEK DIŞI SORULAR ÇOK CİDDİDİR
OĞUZHAN KOÇLA BİREBRSN
ASLA YANLIZ YÜRÜMEYECEKSİN
Aferin cok zeksiin
Suralar icin yapılmıs güzel görünümlü,iyi defanslı bir zırhtır.Bu zırh +61 suralarda cok yaygındır.
Çok sakin ve huzurlusun.insanlar seni çok seviyor ve bütün sıkıntısını anlatabiliyor. adeta melek gibisin.Bence bu meslek tam sana göre...;)
1983ten bugüne Türkiye Kupasını alamamış bir takım büyüklükten bahsediyorsa burada bir yanlış vardır.
Yeşil Ev doğru cevap! Bravo dünyadaki zeki %2 delik kesimdensin.
Emri Dinleyen ve Yerine Getiren Adamsın.Çok Çalışıyor.Sessiz ve Gayretlisin Herkes Gibi,seninde da Bir Sırrın Var.
Sınıfta herkez sana bayılıyor, herkez seni seviyor ve herkezin dillerindesin !
Siz Planktonsunuz. Hep kendi tuzağına kendisi düşen tiplerdensiniz. Başkalarına kötülük yapmaya çalışırken aslında kendi kuyunuzu kazıyorsunuz.
Şampiyon Beşiktaş