Oldukça yüksek standartların var. Harika bir müzik zevkine sahipsin! giyimin için de aynı şeyi söyleyebiliriz. Yardım etmeyi seversin ve hayvanlardan da çok hoşlanırsın.
Kendine önem verir ve kararlarına dikkat edersin digerlerine göre her zaman daha olgunsundur bu yüzden senin ikizin Gaeul!
Sen testi geçtin idol olmak için uygunsun çalışmaya devam et
Eğlenceli Deli Dolu, ilişkide baskınsın, havalısın, oldukça yüksek standartların var
Halk arasında inek diye tabir edilebilirsin. Bazıları senin güvenini kazanmış bile. Ama bazı havalılar seni çekemiyorlar. Biraz da utangaçsın.
Senin saçlarına en çok yakışan renk mor çünkü mor rengi gibi pozitif bir insan olmak istiyorsun mor renge karşı özel bir bağlılığın var
Lee min ho tam sana göre çünkü onun gibi yakışıklı esmer ve tatlı erkekler tam san göre
Liderci bir ruhun var, insanlara önem veriyorsun, sen yunjinle ruh ikizisin!
Sen Wendy'sin, anlayışlı ve şefkatli. Toplum içinde neşeli ve hareketli tavırlarınla dikkat çekiyorsun. Rahatına düşkün, duygusal ve romantiksin. Bakımlı olmaya önem veriyorsun. Kendinle gurur duyuyorsun. İnce ruhlu ve sanata düşkünsün.^^
Sesin çok güzel istersen dene eğer onda kötüysen vokalliği dene!
Evet güzelsi ama çok değil kendine biraz daha bakmalı ve daha güzel giyinmelisin. Bu seni dünyanın en güzel kızı bile yapabilir. Çünkü çirkin kız yoktur her kız güzeldir tabi kendine bakarsa.
Yüzüme bile bakılmaz benim diyorsun kendini fazlasıyla çirkin buluyorsun aynaya bakmak bile istemiyorsun bakımdan uzaksın kızlar/erkekler yüzüne bile bakmıyor yalnızsın da bi ilişkin de yok...Ama canını sıkma biraz bakım herşeyin ilacıdır sadece kendine güven ;)
Sen Giselle sın hırslı ve iyisin her zaman en iyisini bilirsin
Aslında bir gökkuşağı gibi görünüyorsun ama içinde bir karamsarlık var. Şimdi senin tam tersi kişiliği olan bir lisa biaslı bul
Sen tam bir Nayeon'sunn!! Neşeli ve sevimlisin ayrıca çok da kıskançsın!! Üzüldüğünde arkadaşlarına belli etmezsin, ama teselli vermeyi iyi bilirsin!
Miyeon gibi zarif tatlı ve güzelsin başarıya alışkın gibi görüyorum seni kendi değerini mutlaka bil çünkü çok güzelsin💜
Yardımsever çok güzel yetenekli mi yetenekli arkadaş canlısı güler yüzlüsun hep birilerine yardım edersin
Sen Krystal'sın utangaç ve şirinsin zevklerin gayet güzel ve oldukça güzelsin
Hayvanlar da iyidir dua et allahtan başka soydan gelmemişsin
Gerek şort olsun gerek pantolon, günlük hayatta denimden hiç vazgeçmiyorsun. Özellikle skinny-jeans diye tabir edilen dar kotlar, çıtı pıtı bir genç kız olduğun için vücuduna gerçekten çok yakışıyor.Kot şortlarını çoğunlukla botlarla, bazen de Converse ile kullanıyorsun. her zaman rahat ve salaş görünüyorsun.şortları siyah opak çoraplarla kombin ediyorsun. Belki Smiler'sın Belki AMS ama Tarzın Miley Cyrus'a Ait.
Hareketli, uysal, iyi huylu, duygulu ve sevimli bir köpektir. Çocuklara, hatta bebeklere karşı çok sabırlı ve naziktir.
Neşeli , yakışıklı , tatlı ve şirin bir grup seviyorsun
Şans getirdiğine inanılıyorsun, temız kalplı ıyı bırısın.. keske herkes senın gıbı olsa
Sen My Melodysin!Çok tatlısın herkese yardım ediyorsun ve bu yüzden herkes seni çok seviyor!!!
Bravo! Sen Rei´sin. Çok yardımsever birisisin. İnsanları üzmemeye çalışırsın. İçin iyilik doludur. Ve mutlu etmeyi seversin. Ama kendine de dikkat etmen gerekir.
Herkesin lezzetle yediği ve sevdiği meyve! Herkes seni çok seviyor olmalı.
Korenin algılarına göre ortalama bir güzelliğin var!
Tatlı bir tarzın ile güzeliğini ortaya çıkarıyorsun özellike yüzün ile periye benziyorsun.
Tarzın, güzelliğin kadar harika
Hanım hanımcık hallerinle herkesi büyülüyorsun.Giyim tarzın da üstüne yakışanı giymeyi seviyorsun.Ailenin sözü senin için önemli ve büyük yeri var.Hayallerini gerçekleştirmekten yanasın,sana değer veren arkadaş çevren var değerlerini bilmelisin.
Çok cesursun:başkalarını düşünür,bağımsız ve doğuştan lider ruhlusun.
En çok Wendy (Vendi)'ye benziyorsun. Fazlasıyla sakin birisin. Bazen çok üşengeç ve "vurdum duymaz" olabiliyorsun... Güleryüzlüsün ama çabucak küplere binebilirsin. Yine de dostlarınla vakit geçirmek seni mutlu eden şeylerden birisi...
Enerjik, dışa dönük ve pozitif birisin. Her zaman iyimser düşünürsün. Dans etmeyi seversin ve bunu çok güzel yaparsın. İnsanlar tarafından sen harika biri olarak görülüyorsun!
Arkadaş canlısı neredeyse bütün renkleri seven not-açık renkler ağırlıklı burçlara inanan canın sıkıldıkça böyle test yapan birisisin
Senin ruh eşin soyeon Rider ruhlusun soğuk gözünsende değer verdiklerine çok samimisin ilişkide baskınsın
Sen bir ACE'sin! Rap senin alanın, iyi vokallerin var, dansta en iyilerdensin ve visuallerin mükemmel!
Sende RUKA gibi hiphop ve raptan hoşlanıyorsun çok yetenekli ve güzelsin arada sırada duygusallaşıyorsun ama aslında çok güçlüsün
Sen Okokok'sun!Her zaman herkese ilaç oluyorsun ve müzik dinlemeyi seven birisin.Çok iyi bir dinleyicisisin.Ve içine kapanıksın ama bu sorun değil💗