Senin beynin erkek. Ama kız olabilirsin normalde. :D
Para, güzellik, maddi ve soyut şeylerle ilgileniyor ve sadece onlara inanoyprsun. Risk almadan sıradan ama rahat bir hayat sürmek istiyorsun.Ama unutma ki 20 yıl sonra yaşamadıkların için pişman olacaksın.Para ve hırs hiçbirşeydir. Hayatını yaşa biraz.
Doğruya doğru, siz de hayli neşeli birisiniz. Sıkıntıya fazla gelemeyen, eğlenmeyi seven… Haliyle monoton bir yaşamı olan, hele kendini hiçe sayan biriyle yaşayamazsınız. Size hayattan her an zevk almayı bilen, olumlu, güler yüzlü bir eş lazım. Bununla birlikte sevgi dolu ve sıcakkanlı da olsun. Böyle birinin arada bir tembellik, yeri geldiğinde bencillik yapmasına göz yumabilirsiniz. Keyfi tembelliğe çevirme oranı arttığında hafiften bir ayar yaparsınız, olur biter... Size ve eşinize bol keyifli bir evlilik hayatı dileriz...
Büyüyünce harika biri olucağından hiç şüpen olmasın
Kendine güvenin var. Böyle devam et. Senle cıkmayan ölsün xD.
Adaleti ancak sen sağlayabilirsin! Mutlaka hukuk yönünde ilerle!
Erkek çocuklarınızla kız çocuğunuz arasında ki dengeyi iyi kurmak gerekir.Böylece fazla kardeş olmanında avantajını göreceklerdir...
Evleneceğiniz kişinin ismi E harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
Maalesef çirkinsin. Kendine Bakmalı ve Çok güzel giyinmelisin. Çirkin olmaman için bunlar yeterli. Ama sakın üzülme çünkü artık güzel bir kız olabilirsin.