Sevinç:Evet, Heyecan:Biraz, Psikologluk:KESİNLİKLE!
Seni sinirlendiren kişinin sonu kötü sadece onun değil tüm dünyanında sonu kötü sen en iyisi ıssz bir ormana git orda yaşa aman sakın ordada sineklere sinirlen me xD
Siz düzenli olarak öss ye çalışan,çevresinde örnek alına kişilerdensiniz,sizin için öss basit bir sınavdan ibaret, bu tempoyu koruduğunuz takdirde hayal ettiğiniz üniversiteye kesinlikle yerleşiceksin ;)
San Francisco tam da sende biraz varolan hipi ruhuna uygun.Etrafında ki değişik karakterde ki insanlara göre oldukça açıksınız ve yeni şeyler keşfetmeyi seviyorsunuz.
Nedense hep içine kapanıksın.Sürekli etrafındakilerden bişeyler bekliyorsun ama birazda sen çaba göstersen herşey çok güzel olacak.Tamam hayatında yolunda gitmeyen bişeyler var ama bu seni yıldırmasın ne olursa sen bunların üstesinden gelecek bir insansın...
Dili seviyorsun ve iyi konuşmak istiyorsun
Senin adın söylendiğinde akla ilk gelen hareket. Cıvıl cıvılsın. Sürekli hareket halindesin. Sen popsun. O sensin. Seni bundan daha iyi anlatan müzik türü yoktur. Eğlence sen, sen eğlencesin.
Sen Sevgi duygusun. Güzel seversin birini, yapmacık değilsindir birine karşı kalbinde ne taşıyorsan dünyaya da onu yansıtırsın. Sevmek nedir bilirsin. Sen Sevgi duygusunu insanlara hissettirirsin
Cok guygusalsin ve ayni sirada basarili birisin :)) (Jisoo benim biasim biliyormusun )
Arkadaşların seni özel görüyor ve sana KLAVYE olarak kalplerini ekliyorlar.
Sen Lalala'sın!Tam bir arkadaş canlısı pozitif bir insansın,ayrıca herkesin senin gibi bir arkadaşa ihtiyacı vardır!Hiç bir zaman kimseyi bırakma💗