İntihara meyilli olmak:intihar bir yardım çığlığıdır.üstesinden gelinemeyen duygular,katlanılmayan duygular beslemekteler.Ufak bir sevgi bile hayata tutunmalarına sebep olabilir.
Senin karakterin Rengoku kyojuro gayet sadık birisin ve tahminen yemek yemeyi çok seviyorsun
Birilerini taklit ediyorsun ve bunda başarılı oluyorsun değil mi???Kesinlikle...
En sicak mevsimdir.Kuzey yarim kurede gunlerin en uzun oldugu gunden baslar,gece ve gunduzun esit olmasina kadar devam eder.Kuzey yarim kurede 22 Haziran ile 22 Eylul arasinda,guney yarim kurede ise 22 Aralik ile 21 Mart arasindadir...
BTS, diğer adıyla Bangtan Boys, Hybe Corporation tarafından oluşturulan, 7 üyeden oluşan Güney Koreli grup. Grubun hayranlarına "ARMY" denmektedir. Albümlerinin çoğunu birlikte yazar ve birlikte üretir.
Sen bir gumihosun! yani dokuz kuyruklu tilki! Gumiho, Kore mitolojisinde geçen bir yaratık. Efsaneye göre, insan formunu alabilmesi için 100 insanın kalbini yemesi gerekir. İnanılmaz güzeldir ve bir resme hapsedilmiştir.
Süper bi zevkin var iyi telefon tavsiye ederim
Alman çoban köpeği Korkusuz, dikkatli ve zekidir. Cesur, neşeli, itaatkar ve öğrenmeye heveslidir. İnanılmaz sadakati ve cesareti Ile tanınır.
Biraz fazla sakinsin , çok sakin ve merhametli olursan bu dünyaya yenilirsin!
6. hissiniz güçlü ama siz onu gözardı ediyorsunuz. Oysa bu özelliğinizden yararlanabilirsiniz. Uyanır uyanmaz rüyalarınızı hatırlamaya ve yorumlamaya çalışın. Başucunuza mutlaka kalem kağıt koyun ve rüyanızı yazın. Hayat sizin için çok daha kolay olacak. İnanın buna değer!
Ruh ikiziniz çok eski çağlarda yaşamış ve hayata veda etmiş birisi, ya siz dünyaya biraz geç geldiniz yada o erken... Seyrettiğiniz tarihi filmlerde, dolaştığınız tarihi mekanlarda hissettiğiniz o garip duygu bu yüzdendir. Çünkü sizin bir parçanız yani, ruh ikiziniz o dönemlere tanıklık etmiş. Çevrenizdeki kişilerin size herşeyi biliyormuşsunuz gibi davranmalarında, size akıl danışmalarında ruh ikizinizin size kattığı bilgece duruşun da çok etkisi var.
İnternet kullanımınız yaşantınızda ciddi sorunlara yol açıyor. İnternetin yaşamınız üstündeki etkilerini değerlendirip, yeni düzenlemeler yapmanız gerekir.
Olum size cok yakinda olmasada bunu firsat bilip hayati bosa gecirmeyin.Yasadiginiz her anin her gunun degerini bilin.Zaman su gibi akip geciyor unutmayin...
Helal sana.. Sanırım küçükken otla falan beslendin... Sonuçlar gayet iyi..
Uysallık genel olarak iyi bir kişilik örneğidir tabiki aşırıya kaçmamak şartıyla bu kişiler çevrelerince sevilir. Ancak fazla uysal olmasıyla beraber bazı şeylerden taviz vermesi kaçınılmaz olur.
Hiç bir işte içten davranmayıp hayatı sürekli erteleyenlerdensiniz...belki de hayatın getirdiği yorgunluklardan ötürü isteksiz ve sevimsiz görünebiliorsunuz!!!!canlı ve eğlenceli olmayı genellikle iyi beceremeyenlerdensiniz!!!Acilen hayatı yaşamaya ihtiyacınız var!!!!!
Sen zenginlik için yaşıyosun.Sana zengin biri lazım.
Uysal Apartmanda Yaşayabilen Sevimli Gerektiğinde Sizi Koruyabilecek Bir Köpek
Chıhuahua insanlara yakın bir köpektir.gezmeyi sever ve evde kalmaya dayanamaz.Ayrıca hiç büyümezler.!!!Sevimlidirler.
DİĞER KÖPEKLERE KARŞI SALDIRGAN AMA İNSANLARA NAZİK DAVRANA BİR KÖPEK CİNSİ
Dediğim dedik birisin,çoğunlukla düşüncelerini başkalarının da benimsemesini istiyorsun ve bunu yaparken de kaba ve kırıcı olmaktan çekinmiyorsun.Ağır,oturaklı,fazla konuşmayan,yeri geldiğinde susmayan,ciddi kişiliğinle tanınan birisin.Kendinden olmayan insanlarla yaşamayı sevmiyorsun,kibirlisin ve kendini diğer insanlardan üstün görüyorsun.Kız erkek ilişkilerine gelince;çok kıskanç ve sertsin,kesinlikle romantizm sana göre değil değil ayrıca ilşikide senin sözün geçerli,sen maçosun.Muhtemelen kundura ayakkabı,kumaş pantolon,gömlek giyiyor,tesbih sallıyor ve yere tükürüyorsun:D..Olaylar karşısında düşüncelerin çok net,tereddüt etmiyorsun,uzlaşmacı değilsin.Kavga,çatışma,gerilim gibi kavramlar tam sana göre..İdeolojik görüşün Totaliter rejim(faşizm);halkın egemenliğinin ortadan kalktığı ve baskıcı bir toplum yapısnı benimsiyorsun,bütün insanların aynı tip olmasını istiyorsun.
ODA DİĞERLERİ GİBİ SIRADAN Bİ ARKADAŞIN TEK FARKI GENELDE BERABER TAKILIYO OLMANIZ
Biraz rahatına düşkünsün. Kendini olayların içine çok fazla sokmuyorsun. Her zaman küçük iyilikler yapmayı tercih ediyorsun. Bazen bîr arkadaşının problemini dinleyebiliyorsun. Haklısın, bu çoğu zaman yeterli olabilir. Ama kimi zaman insanlara karşı daha ilgili olup sorunların çözümü için çaba sarfetmen gerekebilir.
Saçma da olsa herşeye gülüyorsun . Çok güler yüzlüsün . Ve biraz dağınıksın :D
Yerinde duramayan birisiniz.cok arkadaşiniz var ve sosyal yaşaminiz cok renkli. dedikoduyu biraz seviyorsunuz. sizi taniyan sizin gibi biri daha olmadigini duşunuyor. dikkat cekmeyi cok seviyorsunuz.
Kurtadamın tanımı sensin sana masal dünyasının kapıları açılmış...
Geleceği görebilir,olacak olayları öğrenebilirsin tıpkı alice gibi
Gözünüzün önündeki büyük aşkları göremiyorsunuz.Bencilliği bırakıp etrafınızdakilere bir şans tanıyın
Üzülmeni istemem ama verdiğin cevaplara göre seni sevmior.boşver en iisi sen onu unutmaya çalış...
Isteklerinizin size yeni bir tecrübe alanina, hatta yasam dönemine götürecek bir yol açacaginin farkina varin. Engelleri kolaylikla atlayip, sizi zenginlestirecek yeni deneyimlerle dolu engin bir dünyaya adim atmanizi saglayacak.
Ateş daima azimli liderlik duygusu yüksek ve hırslı bir elementtir. güç elementi olduğundan gelen daha iyi olma hırsı onları devam etmeye teşvik eder.(ateş ısı kaynağıdır ısı olmadan canlılar yaşayamaz)
Sakin uzulmeyin size aslinda en hos yer uygunmus.Her zaman opulmesi gereken yer adres istemez.Onemli olan dogru adrese giden yolda ise baslamaktir.Mutlu etmenin stratejik konumu diye birsey yoktur.Siz icinizden gelen o masum ve sicak opucugu sakin karsinizdakinden esirgemeyin.Kim bilir belki hosnut kalacaktir...
Sen Unnie'mizsin. Onun gibi harika bir ablasın.
Bazen kıskançLığa kapıLsan da seni esir aLmasına izin vermiyor, duyguLarını dizginLemeyi başarıyosun.yerinde tepkiLer veriyorsun. iLişkiLerinde ise ipLer senin eLinde, çünkü sevgiLini baskı yapmadan kontroLün aLtında tutmayı başarabiLiyosun.
Kendine çeki düzen ver bence çevrendekiler rahatsız olyor senden
Seni sinirlendiren kişinin sonu kötü sadece onun değil tüm dünyanında sonu kötü sen en iyisi ıssz bir ormana git orda yaşa aman sakın ordada sineklere sinirlen me xD
Değişiklikleri seven bi insansın.sevdiklerine bağlısın
Sen ileride çok çirkin olucaksın,sana bakanların midelerini bılanıcak.
Hayat Senin Gibi İnsanlarla Dolu Olsa Keşkeee ... Kop Coş Eğlen !..
Aşkı kovalamazsın fakat gelirsede geri tepmezsin.Senin için aşk ön planda değil.Olsa güzel olur.Olmasa da yokluğunu farketmezsin.
Gecelerin yaratığı kurt adam karnın acıkmış olmalı vahşi bir şekilde güçlü pençelerinle karnını etle doyurmayı seviyorsun
Suga olmak çok doğal bir duygudur. Herkes Suga olabilir. :D <3 (King Suga <3)
Pek Tanımıyorsun!Daha Çok Çalış Gel Hadi Canım Hadi
Çok olgun birisin. sorunlarını konuşarak halletmeyi tercih ediyorsun bu da olgunluğun bir göstergesi zaten
MutLuyken biLe sorun yaratıp kendini yiyosun. MutLuLuğun geLip seni buLmasını bekLiosun. Oysa mutLu oLmak senin eLinde. Kendini kötü hissettiğinde dışarı çıkmak yerine evde sorunLarLa yüzLeşmeyi tercih ediyosn. Dans veya sporLa uğraşsana..
Dünyada ışık saçan bir insan gibisin aydınlığınla belki karalığa bile gölge düşüruyorsun.....
Sen önüne ne kadar engel çıksa da pes etmeyen cesur bir insansın. Oldukça azimli ve şaşırtıcı.
Skz üyeleri tarafından ideal olarak görünüyor olup olmaması
Sen mi pskopatsın mümkün değil meleksin sen melek ..
Kendine güvenen, hareketli ve enerjik yapısıyla toplum içinde fark edilir. Otoriterdir ve otorite kurmaktan keyif alır. Dik başlıdır ve hata yaptığında bunu kabul etmek istemez ve bencil davranışlar sergiler.Özgürlüğüne fazlasıyla düşkündür. Dostları ve arkadaşları için yapmayacağı şey yoktur
O kadar zarifsinki insanlar seni el üstünde tutuyor.Hayallerinle uçuyorsun.