Onun qibii deli dolu.içten we tatlısın...hep böle oOL:....
Çok değişik birisin.Bakalım hoşlandığın kişi senin hakkında ne düşünecek.
Asla pes edeyim deme çünkü pes edenleri blackpink sevemez çalışmaya devam🥰🥰
Arkadaşınla uzun bir süredir beraber olmana ramen o seni hiç sevmiyor.sen ne zaman onunla konuşsan o seni sevmediğini sölüyor ve seni dinlemiyor.