Sen aynı papatya gibi kibarsın. Baharın müjdecisi ve mutluluğun ve saflığın simgesi.
Kendini çok seviyorsun.Diğer şeylere hep olumlu bakıyorsun ve oldukça eğlencelisin.Her arkadaş grubuna senden bir tane lazım olduğuna emin olabilirsin.Öpüldün😘🤍
Kendine güven konusunda sorun yok. İnsanlar önderlik ve ilham için size güveniyorlar. Muhtemelen, yine de, bazı kesim sizin kendini beğenmiş ve ezici olduğunu düşünüyor. Doğru söylemek gerekirse egonuz epey fazla. Siz de şahsi olarak sizi öldürmeyen şeyin sizi güçlendireceğini düşünüyorsunuz. Ancak Goethe’nin ifadeleriyle “İstenilen herşeyi yapmak için insan kendini olduğundan daha iyi görmelidir"
Sen Lalala'sın!Tam bir arkadaş canlısı pozitif bir insansın,ayrıca herkesin senin gibi bir arkadaşa ihtiyacı vardır!Hiç bir zaman kimseyi bırakma💗