Yeşillikler,hayvanlar,böcekler .... Çok seviyosun onları . Ağaçların tanımının tırmenmek olduğunu söyleyebilirsin
Senden herkes korkuyor.Diğerlerinden farklısın bu seni özel yapar.
Azimlisin, arkadaşlarını seviyorsun. Küçük önerilerde bulunmaktan çekinme. Çok iyi bir müzik kulağın var. The Rainbooms'un en yeni ve en tatlı üyesisin bence.. ;)
Biraz arkadaşla sevgiyle ha gayret olcak biraz özgürolmayı abart mışsın sadece sevgi bol sevgi
Siz bir topraksınız.Toprağı kullanarak yaşamın belini kırabilirsiniz.Düşündüğünüz zaman yollar,apartmanlar ve bir çok yerde kullanılan kaynak topraktır.
Sen Bella gibi özgürlüğü seven çılgın ve çok sadık bir dostsun. :)
Sen çok iyi bir dostsun.Kimi zaman arkadaşlarınla sorun olduğunda bile umursamıyorsun.Olur böyle kavgalar diyorsun sen tam ideal bir dostsun.
Sen tam anlamıyla Bubblese benziyorsun...Sende onun gibi çok tatlısın.Fakat artık bebek gibi oyuncaklarla oynamayı bırakmalısın.=)
Halk arasında inek diye tabir edilebilirsin. Bazıları senin güvenini kazanmış bile. Ama bazı havalılar seni çekemiyorlar. Biraz da utangaçsın.
Sen her şeyi akışına bırakan, fazla umursamayan birisisin
En çok Wendy (Vendi)'ye benziyorsun. Fazlasıyla sakin birisin. Bazen çok üşengeç ve "vurdum duymaz" olabiliyorsun... Güleryüzlüsün ama çabucak küplere binebilirsin. Yine de dostlarınla vakit geçirmek seni mutlu eden şeylerden birisi...
Sen Okokok'sun!Her zaman herkese ilaç oluyorsun ve müzik dinlemeyi seven birisin.Çok iyi bir dinleyicisisin.Ve içine kapanıksın ama bu sorun değil💗
SANA AŞIK DELİLER GİBİ AMA SEN ONU TANIMIYORSUN SOSYAL MEDYASI VAR VE SANA YAZMAYI DÜŞÜNÜYOR AMA TEDİRGİN
"Sarı". "Oldukça pozitif iyi kalpli ve sıkı çalışmaya yatkınsın. Oldukça yüksek standartların var,hayellerini gerçekleştirmek için fedakarlıktan kaçınmalısın..."
Mükemmel rap yeteneğine sahipsin çoğu kişiye seviyor ve seviliyorsun ama arkaşlık konusunda çabuk karar değiştiriyorsun.