Sen gerçekten bir selin şekerci sin ve böyle davranmaya devam etmelisin. çok Cool sun ve çok seviliyorsun. Ama fazla özenti olma ama fazlada kafana takmamalısın.
Sen de aynı Şebnem Gürsoy gibisin. =) Alışverişi,sosyal medyayı ve erkeklerin peşinden sürünmesini seviyorsun. :D Vee tabi atlamamak lazım"Hayattaki en hakiki mürşit uykudur" değil mi cici kız? =)
Senin arkadaşın çok iyi biri ne zaman olursa olsun birbirinize destek oluyorsunuz.Her şeyin birlikte geçiyor.Ama kavga edince kedi köpek gibi oluyorsunuz. ÖNERİ:Birbirinizle kavga edince sen büyüklük yap ya ondan özürdile yada onu affet.
Bazen aklın fikrin şeytanlıkta ama bazende kanatsız bir meleksin.Bu senin karşındaki insana göre değişiyor ne hakediyosa onu yapıyosun.Kötüyse kötüsün iyiyse iyisin.Ama sen sana kötülük yapanlara iyilik yapki o kendinden utansın ;) :)
Şebnem gürsoy (selin şekerci ) senin hayatın olmuş durumda sırf o ayak bastı diye havaalanına gidip yeri öpecek kadar şebnem hayranısın onunla ilgili herşeyi haliyler biliyorsun şebnemi çok çok seeviyorsun