Hiç bir pisliğe bulaşmadan düzgün bir şekilde yaşadın.Hırs yoktu fazla içinde ama yinede başardın evlendin. 2 çocuğun sıradan pembe panjurlu bir evin var. Ama 20 yıl sonra sen, bugün öğretmen derste yokken arkadaşlarına kağıt atmadığın , sınavda kopya çekme heyecanını yaşayamadığın için pişman olacaksın.
YapdikLarindan doLayi cok pi$man gözüküyorsun, ama sana pic orosbu am kafa tavsiyem oLma.. Kader birazda biz insanLarin eLinde.. Emin oL ki sana hayata yeniden geLme $ansi veriLmi$ oLsaydi, yine aynisini yapardin.. o yüzden hiCc bi zaman pi$man oLma, sana yaka$miyor.. eminim ya$adikLarin pi$man oLmaya degecek kadar güzeLdi..
Muhtemel bir 80'ler ortası insanısın ve yine gençliğin salvar model pantolonlarin giyildigi, beyaz spor ayakabilarin dillerinin disari cikartildigi, kazaklarin pantolan icine sokuldugu, saclarin arkalarinin koyun gibi uzatildigi donemin adamısın. Belki de Black Sabbat ve diğer 80'lerin muhteşem metal gruplarından etkilenip deri pantolonlarla dolaşmışsındır. 70'lerin sonundan 80'lerin başına kadar hüküm süren bir Hippi olma ihtimalin bile var.
Kabul edin, yalanlarınız kimi zaman işe yarıyor, kimi zaman ise yakalanıyorsunuz. Normal şartlarda karşınızdakini kolaylıkla ikna edebilen birisiniz ama iş yalana gelince bunalıyorsunuz. Yalan bulmak söylediği yalanı yıllar sonra bile hatırlamak zorunda olmak size göre işler değil buna mesai harcamak bile size gereksiz geliyor, "doğru neyse onu söylerim, bedeli neyse de öderim" diyorsunuz çoğu zaman. Kesinlikle doğru yoldasınız, çünkü sizin de hissettiğiniz gibi yalan etik anlamda yanlış oluşunun dışında fazlasıyla beyin yoran bir yöntem ve sizin buna ekstra efor sarfetmeye vaktiniz yok.
Konuşulan her konuda, sergilenen her tavırda güvensizliğinizi belli etmekten hoşlanıyorsunuz ve insanların sizin için uğraş vermesi ve çabalaması sizin için vazgeçilmez. Yaptığınızı sandığınız fedakarlıklar yetersiz hatta bazen önemsiz kalıyor. Sürekli plan kurmaktan kendinizi de yoruyorsunuz. İlişkinizin sizin istediğiniz doğrultu da gitmesi (sizin özgürlüğünüz ve karşı tarafın köleliği) için olmadık entrikalara başvuruyorsanız vazgeçmelisiniz, bir süre sonra her şeyin aleyhizine dönmeye başlamasına şaşırıyor olabilirsiniz. Zamanla herkesin değiştiğine inanıyorsanız onları da değiştiren sizsiniz. İlişkinin dizginlerini sizi sevenlere bırakmanız daha doğru olacaktır.
Sen, önüne geleni süpüren bir elektrikli süpürge gibisin! Neredeyse bütün gün boyunca atıştırmaya bayılıyorsun. Kalori hesabı, diyet yapmak, vitamin, protein sana hiçbir şey ifade etmiyor. Bu şekilde beslenmek doğru olmadığı için, bir beslenme uzmanına danışarak neyi, ne kadar yemen gerektiğini öğrenmelisin. Ve en önemlisi, yemek aralarında gereksiz abur cuburdan uzak durmalısın!
Sizin beklediginiz yakinlarinizda aradiginiz hayatinizin aski aslinda sizden cok ama cok uzaklarda.Sadece birgun kavusmayi ve sizin onu bulmanizi bekliyor.Umudunuzu sakin kaybetmeyin sonucunda hayatta kazanabileceginiz ve beraber yasayabileceginiz mutluluklar otesinde bir ask var.Bizce buna deger.Sizde bunun degerini bilin ve arayisinizdan ugraslarinizdan vazgecmeyin...