Sen Nick gibi eğlenceli komik ve pozitif kişiliğnlesin Sende macerayı çok seversin yumuşak bir kalbin var.
Sen okokokokok sın içeri dönüksün pek arkadaşın yok depresifsin genelde siyah giyinirsin çok üzülmene gerek yok sen her zaman güzelsin canını sıkma💗
SEN KESİNLİKLE JİSOO TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!Çok tatlı birisin,çevrende ki herkes için en iyisini istersin.Çok fazla arkadaşın var💄
Sen sen ol doğallığını bozma sana bu hal çok yakımış =)=)
Sende RORA gibi enerjik ve dişadönüksün istediğini elde etmek için elinden geleni ardına koymazsın insanlar seni seviyor çünkü olduğun gibisin
En çok Soos (Suus)'a benziyorsun. Fazlasıyla samimi ve eğlenceli bir kişiliksin. Dostlarınla vakit geçirmeyi hiçbirşeyle değişmezsin. Bazen gerçekten çok affallayabilir ve şaşkına dönebilirsin. Herkes seni şaşkın sansa da gerçekte bilge ve akıllıca fikir yürütme de usta birisin. Ama şu kesin; seni heyecanlandıran iki şey var... Macera ve Yemek!