Maalesef çirkinsin. Kendine Bakmalı ve Çok güzel giyinmelisin. Çirkin olmaman için bunlar yeterli. Ama sakın üzülme çünkü artık güzel bir kız olabilirsin.
Sevecen ve tatlısın, onun yanında adedini güvende hissedersin
Umarım hile yapmamışsındır. Çünkü sen tam bir harikasın. Stay ler slaydir.
Kendisi bana göre en çok yetenekli olan üyelerden her şeyde çok iyi bir üye kendisi aynı zamanda çok komik biri
Vayy vay kimleri görüyorum kendini fandoma adamış biri tebrikler böyle stay e can kurban😻
Sen gayet tatlı ve samimi bir insansın. İnsanları cezbeden özelliğinde bu zaten! Herkese değer veriyorsun. Tabi bununda karşılığını alıyorsun.
Rap yeteneğin çok iyi ve iyi resim çiziyorsun komik ve neşe saçan birisin seviliyorsun
Kore'nin algılarına uymuyorsun, ama bu çirkin olduğun anlamına gelmez. Eminim başka ülkelerde güzelliğin istenen bir güzelliktir!
Stay olmak her zaman bir ayrıcalıktır ve sen mükemmel birisin. Umarım SKZ senin için her zaman umut ışığı olur. Seviliyorsun^^
Vay canınaaa! KArşımızda şu an tam bir drama queen duruyor! Mutluluktan bayılmamışsındır umarım. Beraber herşeyi abartırsınız siz!!
Sen normal hayatındaki insanlardan sıkılmış olmalısın.Beraber eğenebileceğin birine ihtiyacın var