Sen aynı Mehmet Usta gibisin kötüsün sen kötüsün sennn! Nana ya çok kötü davranıyorsunn sen!Çok Değişmen Lazım!:(
Ambar gibi bir kızsın kötü gibi gözükmeye aslında iyisin
Sen gerçekten güçlüsün. Zekânın ve yapabileceklerinin farkındasın bu da seni karşı konulmaz yapıyor. Zorluklar konusunda pes etmiyorsun ve ne olursa olsun sevdiklerin için her şeyi yaparsın. Karşına çıkan zorluklar seni hiç bir zaman durdurmasın
En sevdiğin zaman öyle paydosu yemek yediğin dinlendiğin zaman
Sen Tengri’sin. Mavinin en hazin tonunu temsil eden ve kötülüğü kanında taşıyan bir türe mensupsun.
Sen İlva’sın. İnsanları kandırmak senin için bir davranış değil refleks. Birine zarar verdiğini fark etsen de durmazsın. İnsanın kanına girer ve onu kendi safına çekersin.
Sarkaç olmadan uyuyamıyorsun. Taramaların var ama güçlüsün böyle devam et
Çok sadık birisin. Sevdiklerine zarar gelmesinden hep kaçınırsın. En kötü özelliğin ise sevdiklerine çabucak güvenmek. Onlara o kadar değer veriyorsunki onlardan başkasına inanmıyorsun. Zaten genel olarakta sadece belirli arkadaşlarınla vakit geçiriy