Vay canına! Felix'in ideal tipine bu kadar benzemeyi nasıl başardın? Birlikte ne güzel brownieler yapardınız kim bilir. Umarım bir gün onunla tanışırsın.
Senin sevgilin Bartu Sarca! Sen kaba kuvveti çok seviyorsun! Emin ol bunu sana anca bartu verir😉
Evleneceğiniz kişinin ismi K harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
Beynini geliştirebilir misin bilmiyorum ama imkansız gibi bir şey herhalde
Sen Teddy'sin onun gibi günlük tutmaya bayılıyorsun.
Kara Kedi/Adrien Agreste'e benziyorsun.
Korkak gibi gözüksende içinde aslanlar yatıyor kimsenin haberi yok devam et kızım
Sen soğuk ve havalısın. Aniden karar veriyorsun ve dürüstsün. Aynı bir Ediz Çağıran!
Sen güneşi Söndürmem Gerek kitabisin! Disadonuk birisin. Ve biraz da üzgünsün de. Çoğu zamanını kitap okuyarak ve müzik dinleyerek geçiriyorsun. Ve emin birini seversen iyi seversin.
Siz kendiniz gibi akıllı, mantıklı, zevkli, eğlenceli, kısacası renkli birini arıyorsunuz. Dış görünüş olarak çok güzel veya yakışıklı olmasına gerek yok, eli ayağı düzgün tatlı bişey olsun yeter diyorsunuz.Konuşmayı gezmeyi eğlenceyi seviyorsunuz ve karşınızdakinden de bunu bekliyorsunuz. Sizi etkilemek isteyen kişinin, espirili, tatlı, cana yakın, hayattan zevk almayı bilen birisi olması yeterli ;)
Heryerde sakinliğini koruyan yapın var.etrafindakiler seviyo5r seni
Size önemli kayıplar verdirtebilecek bir haksızlığa uğrayabilirsiniz.Çevrenizde namussuzluk ve iki yüzlülük diz boyu.Düşmanlarınızı iyi bir ders vermek sizin elinizde.Dikkatli olun
Neredeyse mukemmele yakinsiniz yaninizdakine karsi paylastiginiz askinizla.Aranizda ki uyum sonucunuza yansimis.Onemli olan birbirinize olan hareketleriniz ve tutumunuzdaki dengeyi kurabilmeniz.Ve sizde bunu gayet iyi sekilde yapip beceriyorsunuz.Askinizin hep boyle karsilikli ve uyumlu olmasi dilegiyle...
Teshis: Yeryuzu onceki enkarnasyonunuzda bir kadindiniz.Bugunku Amerika civarinda biryerlerde 800 civarinda dogdunuz.Bir Kizilderiliydiniz.
Kendine güvenin var. Böyle devam et. Senle cıkmayan ölsün xD.
İnsanlar sana kırılgan bir eşya muamelesi yapıyorlar. Kibirli, bencil ve aşırı baskın birisi olarak görülüyorsun. İnsanlar size hayranlık duyup sizin gibi olmak isteyebilirler ama size her zaman güvenmezler ve sizinle çok yakın ilişkide olmaktan kaçınırlar.
Akıl okuyabilirdin tıpkı edward gibi
Favori rengi mavidir.Sari saclari ve mavi gozleri ile essiz bir guzellige sahiptir.Prensesinizde umariz size yakisan karakter olmustur...
Ona karşı dürüst olmalı ve bağımsızlığına saygı göstermelisiniz. Kendiyle baş başa kalmayı seven ve çok zor bağlanan Yayı kıskanmamanız gerektiğini kafanıza kazıdıktan sonra her konudaki bilgi ve deneyiminin yanında oldukça keyifli muhabbetini paylaşmaya başlamalısınız. Dağınık, düzensiz ve sürekli meşgul bir ruhla berabersiniz ancak onun yalandan nefret ettiğini ve asla söyleyemeyeceğini de göz önünde bulundurmalısınız. Bu da demek oluyor ki; sizinle beraberse sizinle beraberdir, değilse öyleymiş gibi yapamaz. Oradan oraya koşuşturup bulaştığı onca projede başarılı olmaya çalışırken desteğinize delicesine ihtiyaç duyar. Hatta denilebilir ki; ne kadar çok görev alırsa sizden o kadar çok destek göreceğinden bu kadar maymun iştahlıdır! Son derece dinamik, eğlenceli, kıpır kıpır bir ilişkiniz, sabahlara kadar muhabbet edebileceğiniz bir partneriniz var.
Tanımadığınız birisinden çok büyük bir iyilik göreceksiniz. Parasal olarak çok iyi bir fırsat olabilir bu iyilik. Akrabalar içinde birisi sizin başarısız olduğunu düşünüyor ve yardım etmek istiyor. Fakat siz kendi yolunuzda zaten emin adımlarla ilerliyorsunuz. "R" harfli bir isim size bir kötülük yapacak. Dikkat edin. Kas spazmı olabilir.
Sakin uzulmeyin size aslinda en hos yer uygunmus.Her zaman opulmesi gereken yer adres istemez.Onemli olan dogru adrese giden yolda ise baslamaktir.Mutlu etmenin stratejik konumu diye birsey yoktur.Siz icinizden gelen o masum ve sicak opucugu sakin karsinizdakinden esirgemeyin.Kim bilir belki hosnut kalacaktir...
Çok sıcak ve sempatiksİn; herkesle ilgilisin. İnsanların problemlerini dinliyor, çözümler bulmaya çalışıyorsun. Eğer birinin yardımına ihtiyacı olduğunu düşünürsen, en kötü günün de olsa sahnede sadece sen oluyor ve elinden gelenin en iyisini yapmaktan hiç çekinmiyorsun. Ama dünyayı kurtaramayacağını da unutmamalısın.
Sen Helinsin, sevdiğin kişiler için kendini feda edebilirsin. Herkesin kolaylıkla sevebileceği birisin, sevdiklerine bağlısın, zekisin ve grubun kalbisin...
Sen sevdiğin kadın için her şeyi yaparsın ama ondan önce dünyayı kurtarmaya daha meyillisin, çok güçlü ve zekisin sen tam bir alaz Altuğ Sipahi' sin.
Toplumun çok küçük bir kısmı bu grupta yer alır bu kişiler birbirlerini öyle severler ki hayat sadece onlar için "o" kişiden ibarettir. Biraz tehlikeli olmasıyla beraber yaşanabilecek en güzel duygudur.
Siz hayata rahat bakan pasif umutlu birisiniz.Size en uygun kitap budur.
Senin kocan koza olmalı bir yanda acıların diğer yandan acımasızlığın var herşeyi çok kolay dalgaya alabiliyorsun
Tam bi dedikodu canavarısın ama bi okadarda iyi kalplisin
Korelisin ve kuzeye aşıksın. Dikkat et kuzeyi gözlerinden öpme, batıl inançlara inanıyor.
Sen Beyaz Leke kitabından Eftalya Atalar'sın! Sende avukat olma potansiyeli olduğunu seziyorum
Debby'nin ikizi gibisin ! Debby gibi başarılı bir oyuncu,şarkıcı ruhlu sakin ama iyi niyetli birisin.
Eh yani ghüzel değilsin fenada değilsin olcak olcak
ODA DİĞERLERİ GİBİ SIRADAN Bİ ARKADAŞIN TEK FARKI GENELDE BERABER TAKILIYO OLMANIZ
Ela göz,kumral,erkek
Sizi mutlu edicek kişinin adı büyük ihtimalle İsmet olucak...Zengin bir hayat sizi bekliyor :)
Kıskanç oLduğun tartışıLmaz. bu duyguyLa yaşıyor, onun için de etrafındaki insanLarLA sağLıkLı iLişkiLer kuramıyosun. bu nedenLe sevgiLin senden uzakLaşıyor. Kendini hayatına daha fazLa odakLanarak kıskançLık duygusundan kurtuLmaya çaLışmaLısın.
Eğer bu adama hayransan,hayatın olayını çözmüşsün demektir.Senin için söylenecek bir söz yok dostum çünkü sen tam anlamıyla MÜKEMMELSİN
En çok Stan (Siten)'e benziyorsun. Para senin için en önemli şeylerden birisi... Hatta o kadar para düşkünüsün ki para için insanları kandırmayı göze alabilirsin... Aslında herkes kalpsiz bir canavar olarak görse de sen sevdiği şeyler ve sevdiği kişiler için herşeyi göze alabilen sadık ve cesur birisin. Sıradan biri gibi gözüksen de fazlasıyla gizemlisin...