Şuan hastenede yatıyorsun çünkü yakın zamanda ayağında ameliyat oldun WWE dünyasında Smackdowdasın kendini çok beyenmişliğin ve sinsi zekanla birçok rakibini spearla alt ediosun halbuki hiç ama hiç hayranın yok kısacası fazla sevilen bir kişi değilsin!ama yakışıklısın!!!
Seni sevmiyor unutma hayat acılarla dolu ve bu onlardan sadece biri seni sevmiyorsa onu zorlayamazsın ki yinede unutma hyat devam ediyor başkası yokmu bırak ne hali varsa görsün sen hayatını yaşamaya bak hayat devam ediyor bunu asla unutma...
Biraz vahşi,biraz asabi sen böyle birisin.Arkadaşlarını seviyorsun.Yanına yaklaşan abzı kötüleri fena yaparsın.Bu aralar sinirli olabilirsin.İlham meleğin yanında olacak..
Rap müziği seviyorsun.Şaşırtıcı derecede güçlüsün.Öyle ki lakabın Dünyanın En Güçlü Adamı (World Strongest Man).Bitirici hareketin world's strongest slam.Yani sen Mark Henry'sin.
Eger güç ve inançla hareket ederseniz isteklerinize kolayca ulasabilirsiniz. Karamsarliktan kurtulup, zorluklarin ötesine bakmalisiniz. Bunu herkes yapamaz ama siz bunlardan sıyrılmak için yaratılmışsınız.