Sen güzelsin! Sana sadece azcık gıcık oluyorlar ama seviliyorsun! Mesela en çok ben!♡😪😉
Sen harikasın intikam güç kuvvet senden sorulur hadi böyle olmaya devam et herkesi ezip geçiyorsun
Rainbow Dash Sen macera için yaşıyorsun. Ne zaman uzaklarda, tehlikeli ve gizemli işlerle dolu bir sorun hemen yardıma koşarsın. Gözü pek ve cesursun. Biraz da kendini beğenmiş ve yaramazsın.
Genelde İnsanlar seni uzaktan görünce duygusuz diyebilir ama yakından tanıyanlar senin ne kadar cana yakın olduğunu bilir ve ayrıca sevdiklerini fazla önemsiyorsun kedi bağımlısısın not-BU SADECE SEORİ OLABİLİR
Sen iyi kalplisin. Çoğu zaman insanları anlar, onları teselli eden taraf sen olursun. Ve inan bana bu özelliğin çok seviliyor. Ne dışa dönük, ne de içine kapanıksın, sen mükemmel birisin!
Tebrikler! Sen tam bir lalalala'sın! Sürekli gülen, ortamdaki en enerjik kişi. Yüksek sesla kahkaha atan, çocuksu bir ruha sahip, hiçbir şeyi umursamayan.
Çok cesursun:başkalarını düşünür,bağımsız ve doğuştan lider ruhlusun.
Sen içine kapalı ve sade birisin,ruhunda gizlenmeyi tercih ediyorsun.Çünki insanları gözlemlemiyi seviyorsun.🐈⬛
O kadar kokoşsun ki adeta arkadaşların adını unutup bizim süslü kız diyecek ama sen boşver onları giydiğini yakıştıran aksesuar ve makyajsız dışarı çıkmayan bakımlı bir kızın nesi kötü ki..
Pamuk Prenses ismini pamuk gibi kalbi ve cucelerine olan sevgisinden almistir.Onlarla beraber her zaman mutlu ve huzurlu sekilde yasamaya devam etmistir.Dilegimiz seninde onun gibi bir kalbe ve dostlara sahip olman...
Malesef kendini aşık zannediyorsun yada kendini öyle şartlamışsın ama o doğru kişi değil ve malesef aşık değilsin.
Evleneceğiniz kişinin ismi E harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
Eğer bu adama hayransan,hayatın olayını çözmüşsün demektir.Senin için söylenecek bir söz yok dostum çünkü sen tam anlamıyla MÜKEMMELSİN
Okadar çirkin de deil, okadar güzel/yakışıklı da deilsin. tam ortasıı yanii;)
Sen rosesin oldukça samimi ve hoş birisin sesin ve kendin çok soft ve güzelsinizz:))
Sen tam anlamıyla Bubblese benziyorsun...Sende onun gibi çok tatlısın.Fakat artık bebek gibi oyuncaklarla oynamayı bırakmalısın.=)
Spor yapmayı seviyorsun.Arkadaşlarına sadıksın.
Çok komiksin ve duygusal yardım sever birisin birine yardım etmeden duramıyosun ve espirilerin yüzünden bazen başına bela açıyosun be :D
Lisamız gibi danslarda çok başarılısın. Tayland Güzeli.
Kendi duyguların , kendi düşüncelerin var. Ama çoğu zaman başkalarının etkisi altında kalıyorsun. Birinin sana söylediği en küçük şey seni inatlaşmaya , kararını değiştirmeye veya doğrularından vazgeçmeye itebiliyor. Aileye değer veriyorsun. Senin için paradan çok huzur önemli. Ama paranın da keyfini sonuna kadar sürebilecek yapıdasın. :D
SEN KESİNLİKLE LİSA TARAFINDAN YAZLIKMIŞSIN!!Çok iyi kalplisin.Hayat dolu ve eğlenceli birisin.Aynı zamanda havalı ve çok çekici birisin😎
Sen ne güzel ne çirkinsin.Kimi sana güzel kimileri sana çirkin diyecek ilerde.
Harikasın AsK senin göbek adın
Tam onun gibi çok şekersin. Eminim peşinden koşan bir çok erkek vardır.
İyisin Bence Bu Çalışmayla Bütün Tr Şarkıları Ezberlersin
Hayatta her seyin farkındasın ama bazen kötüLük ve iyiLik arasında geL gitLer yasıyorsun unutma iyiLer her zaman kazanır umarım iyiLigi secersin x)
Seni sevip sevmediği belli değil .ona açılmadan önce biraz bekle
Kız olmana rağmen erkeksi yönlerin de var.Bazen çok sinirleniyorsun.Ama olumlu bir yanın araştırmacı ve gözlem cilik özelliğinin üstün olması.Müzik senin bedeninde kaynayor.
Sen aurora kadar sorumluluk sahibi ve iyi kalplisin prensin seni beklio**
Sen Lalala'sın!Tam bir arkadaş canlısı pozitif bir insansın,ayrıca herkesin senin gibi bir arkadaşa ihtiyacı vardır!Hiç bir zaman kimseyi bırakma💗