Sen si eun sun içe dönük çalışkan ve az arkadaşın olsada onlara çok değer verirsin
Sen tam bir Sieun'sun!! Derslerin çok yüksek ve ders bağımlısısın aynı zamanda çok dostu olmayan ama olan dostlarına da çok sadık bir insansın ve iyi bir dövüşçüsün. Ailenin sana bakmamasıns rağmen kendine bakmayı öğrenebilmişsin. Fazla konuşmazsın.
Vay canınaaa! KArşımızda şu an tam bir drama queen duruyor! Mutluluktan bayılmamışsındır umarım. Beraber herşeyi abartırsınız siz!!
Şirin ve yakışıklısın güzel bir yüze sahipsin ama bunun ardında kalın bir sesin var ve istediğin zaman inceltebiliyorsun iyi dans ediyorsun
Sen Okokok'sun!Her zaman herkese ilaç oluyorsun ve müzik dinlemeyi seven birisin.Çok iyi bir dinleyicisisin.Ve içine kapanıksın ama bu sorun değil💗
Hepsinin özellikleri sende var. Aşk unnieleriizi çok seviyorsun
Skz üyeleri tarafından ideal olarak görünüyor olup olmaması
Kore'nin algılarına uymuyorsun, ama bu çirkin olduğun anlamına gelmez. Eminim başka ülkelerde güzelliğin istenen bir güzelliktir!