En çok Mabel (Meybıl)'a benziyorsun. Tam bir enerji bombasısın... Sende bitmek tükenmek bilmeyen bir neşe var. Eğlence ve çılgınlık senin göbek adın. Bazen aşırıya kaçıp şapşi olabiliyorsun. Buna karşın maceraları seversin (eğlenceli olduğu sürece)...Ayrıca şapşiliğine rağmen fikir üretmekte üstüne yok. Şakacı olsan da doğru olanı yapmaktan çekinmezsin. Kendini ifade etme konusunda hiçbir sıkıntın yok... Ama senin en çok eğlendiğin şey dostlarınla geçirdiğin zamandır.
Sen Lalala'sın!Tam bir arkadaş canlısı pozitif bir insansın,ayrıca herkesin senin gibi bir arkadaşa ihtiyacı vardır!Hiç bir zaman kimseyi bırakma💗
Son derecede cidisin.hayatın tadını çıkarmayı bilmiyosun kendini çok kasıyosun.bnce biraz eğlen...
Özensiz değilsin kendine bakıyorsun ama abartmıyorsun süslü değilsin ama yakıştırıyorsun spor da klasikte giyinir tatlı kız olurum diyenlerdensin.
Şaşırma sen bir lahanasin etrafındaki herkesi saran ve koruyan bir kişisin
Testimize gore evlilik suanda size pek yakin degil.Ama umudunuzu kaybetmeyin mutlaka o guzel gun gelecektir.Dogru kisiyi ve zamani yasayip buldugunuz anda mutluluk sizinde kapinizi calacaktir...
RM kitaplara aşık her haliyle güzel dünyayı güzel gören iyiliksever birisin rm rap monsterr seni çok seviyor asla pes etmemen gerektigini soylüyor RM e layıksınn <3<3
Hep neşeli olmaya çalışan, espiri dolu bir yapıya sahipsin. Bu da senin çok sevilen ve aranan biri olmana sebep vermekte! Ara sıra bir dur, düşün ve bir daha düşün! Allah’dan bazı zamanlar var ki, denizden fırlayan yunuslar gibi yeni fikirlere sahip oluyorsun. Ufak bir defo: bazen çok saf....ve hatta fazlasıyla iyi oluyorsun!
Çünkü içinde aslan gibi cesursun ve içinde liderlik ruhu var
Çok şanşlısın çünkü türkiyenin en büyük kulubune destek veriyorsun
Sesin güçlü, akıllı ve zekisin. Onunla düet yapmak isteyeceksin!
Yüzmeyi seversin ve arkadaşların tarafından soğuk kanlı olarak görünüyosun ve seviliyosun
Açık ruhlusun cesaret kışın ve liderlik ruhu var
Stay olmak zordur, tüm şarkıları-üyeler,-olayları takip etmek zor. Seni anlıyorum ama zamanla daha gelişeceksin. Seviliyorsun^^
Sen peçete yiyen birisin! Yanlışmı? Ozaman kağıt yiyorsun. Sen her türlü yemeği yiyorsun. Plastik şişe olsa bile yersin! Artık yemeyi bırak annen sana yemek yapmaktan bıktı,hemde zayıflarsın😻😻
Sen Gaeul´sun! Arkadaş gruplarında abla rolündesin. Grupta neşeye ihtiyacı olan kişisin, merak etme grubun bebeği sana enerji verir
Sen Ningning sin hırslı ve iyisin her zaman en iyisini bilirsin
Şirin ve yakışıklısın güzel bir yüze sahipsin ama bunun ardında kalın bir sesin var ve istediğin zaman inceltebiliyorsun iyi dans ediyorsun
Uzaylının kocası secildiniz tebrikler 😂😂 Bizim Tae'miz tam bir bebektir ona çok iyi bakman gerek her istedigini yapma 😂😂
SEN KESİNLİKLE ROSÉ TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!Kişisine göre içedönük ya da dışadönük olabiliyorsun,çok güzlü yönlerin var.Çok havalı birisin🎸
Senin ruh eşin miyeon sen hem havalı hemde tatlı içine kapanık birisin ilişkide pasifsin