Lisa'ya çok benziyorsun, çok şanslısın
SEN KESİNLİKLE ROSÉ TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!Kişisine göre içedönük ya da dışadönük olabiliyorsun,çok güzlü yönlerin var.Çok havalı birisin🎸
Abin Minho. Kedilere değer verdiği kadar sana değer vermicek ağlaaa. Neyse abin bebek gibi tam mıncırmalık. Bana ayarla o yüzden
Şirin ve yakışıklısın güzel bir yüze sahipsin ama bunun ardında kalın bir sesin var ve istediğin zaman inceltebiliyorsun iyi dans ediyorsun
Sen tam Bangchan gibi anne yüreklisin. Birlikte ne güzel anlaşırdınız kim bilir... Biasın Bangchan mıydı?
Sen normal hayatındaki insanlardan sıkılmış olmalısın.Beraber eğenebileceğin birine ihtiyacın var
Sen çok ikonsun. Çok neşeli ve eğlenceli birisin insanların seni sevmemesi imkansız. Herkesi tek kelimenle coşturuyorsun. Umursamaz gibi görünüp aslında kafaya takıyorsun. Sen çok iyi bir dostsun
Çok seviliyorsun. Çok sadıksın resmen okulunun sahibi sensin! İyi bir dövüşçüsün ama aslında dönüşmekten nefret ediyorsun. Herkes tarafından çok tatlı ve eğlenceli bir kişiliğin var ve dostların için herşeyi yaparsın
En çok Soos (Suus)'a benziyorsun. Fazlasıyla samimi ve eğlenceli bir kişiliksin. Dostlarınla vakit geçirmeyi hiçbirşeyle değişmezsin. Bazen gerçekten çok affallayabilir ve şaşkına dönebilirsin. Herkes seni şaşkın sansa da gerçekte bilge ve akıllıca fikir yürütme de usta birisin. Ama şu kesin; seni heyecanlandıran iki şey var... Macera ve Yemek!