Sen var ya sen az değilsin. yakın arkadaşların dışında sınıftaki diğerleri seni tanıyamaz, ne düşüneceğini bilemez anca atar tutar ezicem sanır ama sen sandıklarından çok daha fenasın haa.. genel olarak öğretmenler tarafından sevilirsin sessiz sakin
Çok çalışan çabalayan ve iyi bir anlamda diğer çalışkanlarla rekabetde olan her kesin gözdesi
Sınıfın pesimisti sensin. Karamsarlığa bürünmüş, melankolik ruh.
Siz tam bir okul manyağısınız öğretmen soru sorduğunda eğilen çocuklar yerine siz ayağa kalkıp parmak kaldırıryorsunuz notlarınız çok iyi bir sınava taaaa 1 ay öncesinden çalışmaya başlıyorsunuz ve ödevlerinizi hiç aksatmadan yapıyorsunuz kısacası siz bir okul manağısınız
Yuzunden anlasiliyorki sen bir ineksin arkadaslarini kopya verebilirsin