Ne diyim yani tam normal sandalyesin biraz daha çabalarsan mükemmel sandalye olabilirsinn😘
Kafa dengisin ve oldukca eglencelisin☆
Senin ruhsal sorunların var , bu pskopatlıktan öte birşey sen bi canisin... insanlara acı çektirmekten zevk bile alıyorsun ...
Uzgunuz daha zebani olmaniza cok var😔 ama calisip basarabilirsiniz dunyanin en sacma testini cozmenize yol acan hayatinizdan dolayi size sabir dilerim
Sen Okokok'sun!Her zaman herkese ilaç oluyorsun ve müzik dinlemeyi seven birisin.Çok iyi bir dinleyicisisin.Ve içine kapanıksın ama bu sorun değil💗