Sen insanları kontrol etmek için doğmuşsun. Resmen etrafındaki herkes senin için birer av. Neden mi? Çünkü senin onlardan bir farkın var. Bir kere sen potansiyelinin farkındasın ve kimse bunu reddedemez. Kişiliğinin hakkını veriyorsun.
Kolay kolay adam öldüremezsin ama bazıları var ki, eline geçmesinler sakın...