Biraz kendini beğenmiş!Ama pekte iyi kalpli olan uğur böceğisin!Sen romantik biraz utangaç birazda kendini beğenmişsin ama!İçinde okadar çok iyilik varki bu beğenmişliği yok ediyor!
Elenceli ve havalısın. Bazen tek senin isteğin olucakmış gibi davranıyorsun ama senin içinde ARKADAŞLIK var diğerlerinde olduğu gibi :) Aynı Rainbow Dash gibisin