Akıl okuyabilirdin tıpkı edward gibi
Dünyanın en iyi askerleridir Görevlerini neredeyse 0 kayıpla tamamlarlar. Onlar için imkansız diye kavram yoktur.
Mükemmel uyum! .Kızınız ve oğlunuz birbiriyle uyumlu bir şekilde büyüyecekler..
Rahatı seviyorsun, topuklu ayakkabılar senin tarzın değil!!! İşte bunlar senin ayakkabın!!!!
Cekici ve populersiniz.. kolayca arkadaş edinebiliyorsunuz.. kendinden emin tavirlarinizla grup icinde liderlige yakişiyorsunuz
Sevdiklerin için herşeyi yaparsın bi kişi sana ihanet ederse zort olur ve sen titanic gemisini batırdın pis buzdağı
Hayata karşı azıcık ilgisiz gibisin. Derdin, sadece kendi dramın. Oysa çevrene karşı şefkatli olmak seni daha mutlu edecek. Unutma, herkesin ilgiye, sevgiye İhtiyacı vardır. İnsanları dinle ve onların sorunlarıyla ilgilen; başkalarına yardımcı olmaya çalış. Zaman İçinde karşılığını fazlasıyla bulduğunu göreceksin.
Son zamanlarda bazı şeylerin istediğiniz gibi gitmediğini fark etmiş olmalısınız. Sanki mutluluğun gittikçe ellerinizin arasından kaydığını ve yavaş yavaş gözden kaybolduğunu hissediyorsunuz. Kesinlikle bir değişikliğe ihtiyacınız var çünkü şu anda yaptıklarınız işe yaramıyor ve sizi mutlu etmeye yetmiyor. Silkelenip kendinize gelmelisiniz ve ne pahasına olursa olsun, hayatınızın rotasını değiştirmelisiniz.
Kibirli, bencil ve aşırı baskın birisi olarak görülüyorsun. İnsanlar size hayranlık duyup sizin gibi olmak isteyebilirler ama size her zaman güvenmezler ve sizinle çok yakın ilişkide olmaktan kaçınırlar. Ama bu size bir karizma katıyor. Biraz daha alçakgönüllü olmayı deneyebilirsiniz:)
Sen Unnie'mizsin. Onun gibi harika bir ablasın.
Sürekli gergin bir tavır içinde olup küçücük bir olayı büyütebilen sürekli baskın karakteri oynayan ve bu yüzden de hayattan zevk alamayan cabuk yorulup cabuk yaslananlardansınız!!!!Kendinizi ifade edemediğiniz kişilere karşı duyduğunuz öfkeleri de çoğu zaman başkalarına aktaransınız!!!Acilen doğru iletişim yollarını bulmaya ve rahat bir kafaya sahip olmaya ihtiyacınız var... bu durumlarda her olayı akısına bırakın !!!!!
Olamaz! Neler yaşadında akıl sağlığın bu hale geldi? Söyle Bakalım! Arkadaşlar uzak durun bu heriften!
MutLuyken biLe sorun yaratıp kendini yiyosun. MutLuLuğun geLip seni buLmasını bekLiosun. Oysa mutLu oLmak senin eLinde. Kendini kötü hissettiğinde dışarı çıkmak yerine evde sorunLarLa yüzLeşmeyi tercih ediyosn. Dans veya sporLa uğraşsana..
Adaleti ancak sen sağlayabilirsin! Mutlaka hukuk yönünde ilerle!
Senin ruhsal sorunların var , bu pskopatlıktan öte birşey sen bi canisin... insanlara acı çektirmekten zevk bile alıyorsun ...
Sanayi ve fen bilimlerinde uzman bir kişi olabilirsiniz.
Yüzsüz, aptal bir solucansın sen. Arkadaşların ve aşkın senin için çook önemli
Sınıfın pesimisti sensin. Karamsarlığa bürünmüş, melankolik ruh.
SEN KESİNLİKLE JİSOO TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!Çok tatlı birisin,çevrende ki herkes için en iyisini istersin.Çok fazla arkadaşın var💄
Ela göz,kumral,erkek
Veyl kadar dipsiz, ilginçsin sen. Siyahın kızısın. Güçlü ruhun, siyaha boyanmış senin. Konuşmayı pek sevmezsin. Güzel bir karakterin var. Tebrikler!
Pamuk Prenses ismini pamuk gibi kalbi ve cucelerine olan sevgisinden almistir.Onlarla beraber her zaman mutlu ve huzurlu sekilde yasamaya devam etmistir.Dilegimiz seninde onun gibi bir kalbe ve dostlara sahip olman...
Korkusuz cesur sadakatle ve bir okadar katil ruhlusun
Sen gerçekten mükemmel bir insansın. Bakış açın hep iyi sonuçlara yol açıyor. Tugay gibi şefkatli birisin. Ama bazen çok dikkatli olman gerekebilir çünkü seni masum gözüken insanlar kandırabilir. Hayallerinin peşinden koş, asla pes etme...
SEN BARTU GİBİSİN.YANİ ÇABUK SİNİRLENEN NEFRET EDERSEN TAMAMEN NEFRET EDEN,SEVERSENDE TAM SEVEN BİRİSİN
Süslüsün ama çok güzelsin. Hatta boyun kısa. İsmin Naz değil, Nasibe.