Sen tam “aman kimin umrunda” kızısın.Senin umursadığın tek şey ruh halin makyajın akmış, odan dağılmış kimin umrunda.Sen akşamında eve gelip hemen kendini uykuya postalayan yada tiktok kaydıransın:) sabah makyajla uyanmak senin rutinin olmş artıkk
Cringe dgilsin bravo demekki ergenlikten etkilenmemissinn yes bravos
Çok çabuk sinirleniyorsunuz. Karşınızdakine "Ananı da al git" diyerek bağırıyorsunuz.
Hinata,Neji,İtachi,Naruto,Hiçbiriii
Sen güçlü birisin duygusalsındir ama duygularını saklayabilirsin güçlü ve sadıksındır insanlar içinde ki iyiliği çok geç fark eder mâlesef
Herkeste hayranlık bazılarında kıskanclıga neden olan bir karizma ve yeteneklere sahipsin. arkadaslarının cogu sana hayran ve senden buyuk beklentileri var. fakat senin hedeflerin daha farklı seyler. biri veya birilerine karsı duydugun buyuk bir kin var. intikam hırsına biraz sabırlı olup dikkat etmezsen kotu hatalar yapabilir ve seni sevenlerin gozunden dusebilirsin nefret ettigin seylere benzeyebilirsin dikkat :)